ВНЕДРЕНИЕ РЕЗУЛЬТАТОВ НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС, КАК ИНСТРУМЕНТ ПОВЫШЕНИЯ КОМПЕТЕНТНОСТИ ВЫПУСКНИКОВ МЕДИЦИНСКОГО ВУЗА
2014 year | Issue: 5 | Pages: 25-27
STUDYING THE POPULATION HEALTH EFFECTS DUE TO NUCLEAR TESTS: THE ROLE OF THE SEMEY STATE MEDICAL UNIVERSITY
2014 year | Issue: 5 | Pages: 19-21
ИСХОДЫ ЛЕЧЕНИЯ ПАЦИЕНТОВ С COVID-19 В ОБЛАСТНОЙ ИНФЕКЦИОННОЙ БОЛЬНИЦЕ Г. СЕМЕЙ
2022 year | Issue: 3 | Pages: 24-29
ESTIMATION OF EFFICIENCY OF NIMESULIDE IN YOUNG PATIENTS WITH DORSALGY, CAUSED BY CLINICAL MANIFESTATION OF OSTEOCHONDROSIS
2014 year | Issue: 5 | Pages: 73-75
ҚАН АЙНАЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТАРАЛҒАН АУРУЛАРЫНАН БОЛҒАН АУРУХАНАДАН ТЫС ӨЛІМНІҢ ТІРКЕУ ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 10-12
АККРЕДИТТЕУ СТАНДАРТТАР ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ ТАНЫЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НОРМАСЫ РЕТІНДЕ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ПЕН САПА
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 8-10
КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 5-7
THE INFLUENCE OF IMPORTANT RISK FACTORS ON THE INCIDENCE OF BENIGN PROSTATIC HYPERPLASIA. IN THE POPULATION OF KAZAKHSTAN
2023 year | Issue: 4 | Pages: 127-132
THE ROLE OF SNCA GENE POLYMORPHISMS IN THE DEVELOPMENT OF CARDIAC AUTONOMIC NEUROPATHY IN INDIVIDUALS OF KAZAKH ETHNICITY
2023 year | Issue: 4 | Pages: 59-66
COMPARATIVE ANALYSIS OF CALCIUM HYDROXIDE, MTA AND BIODENTINE IN FORMATION AN APICAL BARRIER IN IMMATURE PERMANENT TEETH WITH CHRONIC APICAL PERIODONTITIS
2023 year | Issue: 4 | Pages: 258-269
РREVALENCE AND IMPACT ON LIFE QUALITY OF DERMATOPHYTOSIS IN THE WORLD
2023 year | Issue: 4 | Pages: 246-257