ВНЕДРЕНИЕ РЕЗУЛЬТАТОВ НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС, КАК ИНСТРУМЕНТ ПОВЫШЕНИЯ КОМПЕТЕНТНОСТИ ВЫПУСКНИКОВ МЕДИЦИНСКОГО ВУЗА
2014 year | Issue: 5 | Pages: 25-27
STUDYING THE POPULATION HEALTH EFFECTS DUE TO NUCLEAR TESTS: THE ROLE OF THE SEMEY STATE MEDICAL UNIVERSITY
2014 year | Issue: 5 | Pages: 19-21
ИСХОДЫ ЛЕЧЕНИЯ ПАЦИЕНТОВ С COVID-19 В ОБЛАСТНОЙ ИНФЕКЦИОННОЙ БОЛЬНИЦЕ Г. СЕМЕЙ
2022 year | Issue: 3 | Pages: 24-29
ESTIMATION OF EFFICIENCY OF NIMESULIDE IN YOUNG PATIENTS WITH DORSALGY, CAUSED BY CLINICAL MANIFESTATION OF OSTEOCHONDROSIS
2014 year | Issue: 5 | Pages: 73-75
ҚАН АЙНАЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТАРАЛҒАН АУРУЛАРЫНАН БОЛҒАН АУРУХАНАДАН ТЫС ӨЛІМНІҢ ТІРКЕУ ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 10-12
АККРЕДИТТЕУ СТАНДАРТТАР ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ ТАНЫЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НОРМАСЫ РЕТІНДЕ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ПЕН САПА
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 8-10
КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 5-7
ASSESSMENT OF THE STATE OF ANXIETY AND DEPRESSION AMONG DOCTORS OF THE AMBULANCE STATION OF THE EAST KAZAKHSTAN REGION
2023 year | Issue: 3 | Pages: 167-172
PSYCHO-EMOTIONAL STRESS IN MOTHER OF CHILDREN WITH ATOPIC DERMATITIS
2023 year | Issue: 3 | Pages: 159-166
CLINICAL AND PROGNOSTIC FEATURES OF THE RESPIRATORY STATUS OF CONGENITAL PNEUMONIA IN PREMATURE NEWBORNS WITH VITAMIN D DEFICIENCY
2023 year | Issue: 3 | Pages: 144-151
A PROSPECTIVE STUDY ON THE ROLE OF VITAMIN D DEFICIENCY IN CHILDREN BORN WITH MACROSOMIA
2023 year | Issue: 3 | Pages: 152-158
RETROSPECTIVE ANALYSIS OF WEST SYNDROME ON THE EXAMPLE OF CHILDREN'S CITY CLINICAL HOSPITAL No. 2 ALMATY CITY
2023 year | Issue: 3 | Pages: 137-143