АНАЛИЗ ИТОГОВОЙ ОЦЕНКИ ДИСЦИПЛИН ОБУЧАЮЩИХСЯ ШКОЛЫ ОБЩЕСТВЕННОГО ЗДРАВООХРАНЕНИЯ, СТОМАТОЛОГИИ, ФАРМАЦИИ И СЕСТРИНСКОГО ДЕЛА В 2022-2023 УЧЕБНОМ ГОДУ
2024 year | Issue: 1 | Pages: 237-246
АНАЛИЗ ИТОГОВОЙ ОЦЕНКИ ДИСЦИПЛИН ОБУЧАЮЩИХСЯ ШКОЛЫ МЕДИЦИНЫ В 2022-2023 УЧЕБНОМ ГОДУ
2023 year | Issue: 6 | Pages: 260-270
ОПЫТ ВНЕДРЕНИЯ ИНТЕГРИРОВАННОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ПРОГРАММЫ И ОЦЕНКА ЭФФЕКТИВНОСТИ ДИСТАНЦИОННОЙ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ НА 1 КУРСЕ
2020 year | Issue: 3 | Pages: 127-133
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ҚОҒАМДЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ, СТОМАТОЛОГИЯ, ФАРМАЦИЯ ЖӘНЕ МЕЙІРГЕР ІСІ МЕКТЕБІНІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ПӘНДЕРІН ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАЛАУДЫ ТАЛДАУ
2024 year | Issue: 1 | Pages: 237-246
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ МЕДИЦИНА МЕКТЕБІНІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ПӘНДЕРІН ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАЛАУДЫ ТАЛДАУ
2023 year | Issue: 6 | Pages: 260-270
1-ШІ КУРСҚА ИНТЕГРАЦИЯЛАНҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫН ЕНГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІ МЕН ҚАШЫҚТЫҚ ЖҮЗІНДЕГІ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ
2020 year | Issue: 3 | Pages: 127-133
ANALYSIS OF THE FINAL ASSESSMENT OF DISCIPLINES OF STUDENTS OF THE SCHOOL OF PUBLIC HEALTH, DENTISTRY, PHARMACY AND NURSING IN 2022-2023 ACADEMIC YEAR
2024 year | Issue: 1 | Pages: 237-246
ANALYSIS OF THE FINAL ASSESSMENT OF DISCIPLINES OF STUDENTS OF THE SCHOOL OF MEDICINE IN 2022-2023 ACADEMIC YEAR
2023 year | Issue: 6 | Pages: 260-270
THE EXPERIENCE OF INTRODUCING OF INTEGRATED EDUCATION PROGRAM AND ANALYSIS OF EFFICIENCY OF DISTANT FORM OF EDUCATION ON THE FIRST COURSE
2020 year | Issue: 3 | Pages: 127-133