ПАНДЕМИЯ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДИАТРИЯНЫ ОНЛАЙН ОҚЫТУДЫҢ БІРІНШІ ТӘЖІРИБЕСI
Қашықтықтан оқыту медицинадағы негізгі әдіс ретінде осы уақытқа дейін тек жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруде қолданылып келді. COVID-19 пандемиясының дамуы бұрын-соңды болмаған қауіпсіздік шараларын, соның ішінде білім беру саласында қолдануды талап етті. Жұмыстың мақсаты: Алтай мемлекеттік медициналық университеті мен Семей медициналық университеті мысалында педиатрларға қашықтықтан оқыту әдістерін қолданудағы жағымды және жағымсыз факторларды бағалау. Педиатрлық бейін кафедраларында оқу процесін қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен алғашқы нәтижелерін талдау. Әр түрлі білім беру платформалары қолданылады (Moodle және KEYPS). Нәтижесінде біз студенттердің белгілі бір технологиялық базаның жетіспеушілігімен және оқытушылар құрамының жаңа жағдайда жұмыс істеуге даярлануымен байланысты екі университеттің үдерісіне және іс жүзінде бірдей мәселелеріне қанағаттанудың ұқсас көрсеткіштерін анықтадық.
Динара А. Ахметжанова 1, Юрий Ф. Лобанов 2, Бактыбала Б. Дюсупова1, Людмила А. Строзенко 2, Ирина Ю. Болденкова 2, Виталий Э. Миллер 2, Мария В. Оробей 2 1 «Семей медицина университеті» ҚеАҚ, Семей қ., Қазақстан Республикасы; 2 Алтай мемлекеттік медицина университеті, Барнаул қ., Ресей Федерациясы.
1. Glotov S.I., Vlasov V.I., Rybakov V.E. Voprosy etiki v vospitanii vracha-spetsialista [Ethical issues in the education of a medical specialist]. Materialy nauchno-prakticheskoi konferentsii s mezhdunarodnym uchastiem «Eticheskie i deontologicheskie osnovy podgotovki vracha: ot Gippokrata do nashikh dnei» [Materials of the scientific-practical conference with international participation "Ethical and deontological foundations of doctor's training: from Hippocrates to the present day"]. Ryazan', 2016. pp. 41-48. 2. Dosmagambetova R.S., Riklefs I.M., Riklefs V.P. i soavt. Osobennosti meditsinskogo obrazovaniya v Kazakhstane [Особенности медицинского образования в Казахстане]. Meditsinskoe obrazovanie i professional'noe razvitie [Medical education and professional development] 2014 №4 (18). pp.75-85. 3. Ivanov I.V., Vykhodtseva G.I., Skudarnov E.V. Analiz ispol'zovaniya internet-resursov platformy Moodle studentami po otdel'nym uchebnym kursam kafedry pediatrii № 1 s kursom detskikh infektsii. V sbornike: Materialy yubileinoi mezhregional'noi uchebno-metodicheskoi konferentsii s mezhdunarodnym uchastiem, posvyashchennoi 60-letiyu Altaiskogo gosudarstvennogo meditsinskogo universiteta [Analysis of the use of Internet resources of the Moodle platform by students for individual training courses of the Department of Pediatrics No. 1 with a course of children's infections. In the collection: Materials of the jubilee interregional educational and methodological conference with international participation, dedicated to the 60th anniversary of Altai State Medical University]. 2014. pp. 82-84. 4. Mikheeva N.M., Lobanov Yu.F., Strozenko L.A., Latyshev D.Yu., Znobina S.A. Simulyatsionnoe obuchenie v prakticheskoi podgotovke vracha-pediatra [Симуляционное обучение в практической подготовке врача-педиатра]. Virtual'nye tekhnologii v meditsine [Virtual technologies in medicine]. 2018. № 2 (20). pp. 47-48. 5. Abreu-Hernández L.F., Valdez-García J.E., Esperón-Hernández R.I., Olivares-Olivares S.L. COVID-19 challenge with regard to medical schools social responsibility: new professional and human perspectives. Gac Med Mex. 2020;156(4):311-316. doi: 10.24875/GMM.20000306. 6. Akers A., Blough C., Iyer M.S. COVID-19 Implications on Clinical Clerkships and the Residency Application Process for Medical Students. Cureus. 2020 Apr 23;12(4):e7800. doi: 10.7759/cureus.7800. 7. Cruess R.L., Cruess S.R., Boudreau J.D., Snell L., Steinert Y. Reframing medical education to support professional identity formation. Acad Med. 2014 Nov; 89(11):1446-51. doi: 10.1097/ACM.0000000000000427. 8. Frenk J., Chen L., Bhutta Z.A. еt al. Health professionals for a new century: transforming education to strengthen health systems in an interdependent world. Lancet. 2010 Dec 4; 376(9756) : 1923-58. doi: 10.1016/S0140-6736(10)61854-5. 9. Klímová B. Mobile Learning in Medical Education. J Med Syst. 2018 Sep 12;42(10):194. doi: 10.1007/s10916-018-1056-9. 10. Wijesooriya N.R., Mishra V., Brand P.L., Rubin B.K. COVID-19 and telehealth, education, and research adaptations. Paediatr Respir Rev. 2020 Sep; 35: 38-42. doi: 10.1016/j.prrv.2020.06.009.
Көрген адамдардың саны: 226

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Медициналық білімберу

Библиографиялық сілтемелер

Ахметжанова Д.А., Лобанов Ю.Ф., Дюсупова Б.Б., Строзенко Л.А., Болденкова И.Ю., Миллер В.Э., Оробей М.В. Пандемия жағдайында педиатрияны онлайн оқытудың бірінші тәжірибесi // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2020. 6 (Т.22). Б. 86-90. doi 10.34689/SH.2020.22.6.012

Авторизируйтесь для отправки комментариев