ЗАМАНАУИ БІЛІМДІЛІК ТЕХНОЛОГИЯСЫ АУРУХАНА ІШІЛІК ИНФЕКЦИЯ ТУРАЛЫ МЕДИК-СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІН ЖОҒАРЫЛАТУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ
Кіріспе: Мультимедиялық оқыту – бұл оқушы өзіне берілген сөздер мен суреттерден ойша бейнені құрастыратын білім беру процесі. Бұл зерттеудің мақсаты 2 және 5 курс медицина студенттеріне арналған презентацияларға мультимедиялық оқытудың ұсынылған принциптерін қолдану мүмкіндігін тексеру болды. Әдістері: Бұл зерттеу медициналық студенттердің инфекциялық бақылау туралы хабардарлығын арттыруға білім беру шараларының әсерін салыстыру үшін жүргізілген рандомизацияланған сынақ болып табылады. Презентация мен нұсқаулық бейнені зерттеуші ДДҰ мен CDC ұсыныстарын және олардың зерттеу нәтижелерін пайдалана отырып әзірледі. Нәтижелері: Зерттеуге Қарағанды медицина университетінің 2 және 5 курстарының 180 студенті таңдалды. Ауруханаішілік инфекциялардың алдын алу бойынша біліктілік деңгейін анықтауға арналған базалық тест қанағаттанарлық нәтиже көрсетті. Білім беру интервенциясын енгізу жалпы орташа баллдың 11,89 (2,6) баллдан 14,56 (2,23) баллға дейін жақсарғанын көрсетті. Зерттеу топтарында білімнің статистикалық маңызды жақсаруы білім беру араласудан кейін оның түріне қарамастан анықталды. Қорытынды: Біздің зерттеуіміз медицина факультетінің студенттері арасында ауруханаішілік инфекциялардың алдын алудың ауыртпалығы мен стандарттары туралы студенттердің хабардарлығын арттыруда мультимедиялық технологияларды қолданудың тиімділігін көрсетті. Біз жасаған анимациялық контентті енгізу студенттердің назарын ауруханаішілік инфекциялардың ауыртпалығына аударуға және оларды ауруханаішілік инфекциялардың эпидемиологиясын және алдын алу шараларын зерттеуге ынталандыруға мүмкіндік берді.
Эльмира Б. Култанова1, Анар А. Турмухамбетова1, Ясминур Г. Турдыбекова1, Карина Е. Нукештаева1 "Қарағанды медицина университеті" КЕАҚ, Қарағанды қ., Қазақстан Республикасы.
1. Mayer R.E. Incorporating motivation into multimedia learning // Learn Instr. 2014;29:171-173. doi:10.1016/J.LEARNINSTRUC.2013.04.003 2. Mayer R.E. Multimedia learning. Psychol Learn Motiv - Adv Res Theory. 2002;41:85-139. doi:10.1016/S0079-7421(02)80005-6 3. Steedman M., Abouammoh M., Sharma S. Multimedia learning tools for teaching undergraduate ophthalmology: results of a randomized clinical study // Can J Ophthalmol. 2012;47(1):66-71. doi:10.1016/J.JCJO.2011.12.006 4. Опыт разработки мультимедийных обучающих систем для медицинских образовательных учреждений. https://cyberleninka.ru/article/n/opyt-razrabotki-multimediynyh-obuchayuschih-sistem-dlya-meditsinskih-obrazovatelnyh-uchrezhdeniy/viewer. (Accessed: February 2, 2022). 5. Mayer R.E. Introduction to multimedia learning. Cambridge Handb Multimed Learn Second Ed. January 2014:1-24. doi:10.1017/CBO9781139547369.002 6. Savarimuthu A., Arulsamy D.S. Multimedia in medical education // J Med Sci. 2012;1(1):7-11. http://www.wynoacademicjournals.org/med_sciences.html. (Accessed February 4, 2022). 7. McCoy L., Lewis J.H., Dalton D. Gamification and multimedia for medical education: A landscape review // J Am Osteopath Assoc. 2016.116(1):22-34. doi:10.7556/JAOA.2016.003/ASSET/GRAPHIC/J_JAOA.2016.003_INL_052.JPG 8. Ahmet A., Gamze K., Rustem M., Karaborklu Argut S. Is Video-Based Education an Effective Method in Surgical Education? A Systematic Review // J Surg Educ. 2018.75(5):1150-1158. doi:10.1016/J.JSURG.2018.01.014 9. Issa N., Schuller M., Santacaterina S., et al. Applying multimedia design principles enhances learning in medical education // Med Educ. 2011;45(8):818-826. doi:10.1111/J.1365-2923.2011.03988.X 10. Inweregbu K., Dave J., Pittard A. Nosocomial infections // Contin Educ Anaesth Crit Care Pain. 2005;5(1):14-17. doi:10.1093/BJACEACCP/MKI006 11. Khan H.A., Baig F.K., Mehboob R. Nosocomial infections: Epidemiology, prevention, control and surveillance // Asian Pac J Trop Biomed. 2017.7(5):478-482. doi:10.1016/J.APJTB.2017.01.019 12. Goyal M., Chaudhry D. Impact of Educational and Training Programs on Knowledge of Healthcare Students Regarding Nosocomial Infections, Standard Precautions and Hand Hygiene: A Study at Tertiary Care Hospital // Indian J Crit Care Med. 2019.23(5):227. doi:10.5005/JP-JOURNALS-10071-23166 13. Guidelines for Prevention of Nosocomial Pneumonia. https://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwrhtml/00045365.htm. (Accessed: February 4, 2022). 14. SEA-HLM-343 Distribution: General Guidelines on Prevention and Control of Hospital Associated Infections. 2002. 15. Tavolacci M.P., Ladner J., Bailly L., Merle V., Pitrou I., Czernichow P. Prevention of nosocomial infection and standard precautions: knowledge and source of information among healthcare students // Infect Control Hosp Epidemiol. 2008;29(7):642-647. doi:10.1086/588683 16. Kuter S., Altinay Gazi Z., Aksal F.A. Examination of Co-construction of Knowledge in Videotaped Simulated Instruction // Educ Technol Soc. 2012.15(1):1176-3647. 17. Donkor F. The Comparative Instructional Effectiveness of Print-Based and Video-Based Instructional Materials for Teaching Practical Skills at a Distance // Int Rev Res Open Distance Learn. 2010;11(1):96-116. 18. Comeaux K. Cognitive memory effects on non-linear video-based learning. LSU Master’s Theses. January 2005. https://digitalcommons.lsu.edu/gradschool_theses/601. (Accessed February 7, 2022). 19. Lindgren R., Pea R., Lewis S., Rosen J. Learning from digital video: an exploration of how interactions affect outcomes. undefined. 2007:447-449. doi:10.3115/1599600.1599683 20. Chuang H.H., Rosenbusch M.H. Use of digital video technology in an elementary school foreign language methods course // Br J Educ Technol. 2005;36(5):869-880. doi:10.1111/J.1467-8535.2005.00509.X
Көрген адамдардың саны: 119

Түйенді сөздер:

Библиографиялық сілтемелер

Култанова Э., Турмухамбетова А., Турдыбекова Я., Нукештаева К. Заманауи білімділік технологиясы аурухана ішілік инфекция туралы медик-студенттердің білім деңгейін жоғарылату әдісі ретінде // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2022. 2 (Т.24). Б. 200-206. doi: 10.34689/SH.2022.24.2.024

Авторизируйтесь для отправки комментариев