ҚОҒАМДЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ ЖӘНЕ БИОМЕДИЦИНА МЕКТЕБІНДЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУДЫҢ ЖОБАСЫ
Өзектілігі. Бұл мақалада Қарағанды медицина университетінің Қоғамдық денсаулық сақтау және биомедицина мектебінің оқытушыларының «Жалпы медицина» мамандығы бойынша әртүрлі тілде оқытатын 3 курс студенттерінің «Пациент және қоғам» (қоғамдық денсаулық сақтау және биостатистика) модульдік пәнін оқуда жобалық-бағдарлы тәсілді қолдану бойынша жұмысының нәтижесі берілген. Мақсаты. Қоғамдық денсаулық және биомедицина мектебінің жобаға бағытталған оқыту нәтижелерін талдау. Материалдар мен әдістер. Ағымдағы үлгерім және аралық аттестаттау бағалары бар деректер базасы (студенттердің жобалық жұмысының постерлік баяндамасын бағалау). Зерттеудің статистикалық және аналитикалық әдістері қолданылды. Салыстырмалы талдау үшін оқыту тілі бойынша 2 тәуелсіз іріктеме қалыптастырылды. 1-ші іріктемеге қазақ және орыс тілдерінде оқитын 8 топтан 89 студент қатысты. 2-ші-89 Халықаралық медицина факультетінің ағылшын тілінде оқытылатын 8 топтағы студенттері қатысты. Нәтижелері. 1-ші іріктеудегі орташа баға (орыс және қазақ тілінде оқитын 89 студент) 88,58±5,03 баллды құрады, минимум - 65, максимум - 95 балл. Дәл осындай көрсеткіш 2-ші іріктемеде (ағылшын тілінде оқитын 89 студент) 80,24±7,79 баллды құрады, бағалау 65-тен 95 баллға дейін өзгереді. Орыс және қазақ тілдерінде оқитын білім алушылардың ғылыми жоба бойынша орташа балл бағасы ағылшын тілінде оқитын білім алушыларға қарағанда едәуір жоғары болды (p=0.000). Орташа 2 үлгінің айырмашылығы үшін 95% сенімділік аралығы 6.40-тан 10.28 балға дейін болды. Тұжырымдар. 1. Орыс / қазақ және ағылшын тілінде оқытатын топтардың орташа бағаларының теңдігі туралы зерттеу гипотезасы расталмады. 2. Орыс және қазақ тілдерінде оқитын білім алушылардың ғылыми жоба бойынша орташа бағасы ағылшын тілінде оқитын білім алушыларға қарағанда едәуір жоғары болды (p=0.000). Орташа 2 үлгінің айырмашылығы үшін 95% сенімділік аралығы 6.40-тан 10.28-ге дейін болды.
Нұрбек Ж. Ердесов1, https://orcid.org/0000-0001-8095-3140 Олжас К. Жамантаев1, https://orcid.org/0000-0002-9687-2764 Сауле Р. Жакенова1, https://orcid.org/0000-0002-9189-151X Нұржамал У. Шинтаева1, https://orcid.org/0000-0002-5804-364X Карина Е. Нукештаева1, https://orcid.org/ 0000-0002-4463-6874 Жанерке Е. Болатова1, https://orcid.org/ 0000-0002-5624-9943 1 «Қарағанды медицина унтверситеті» КеАҚ, Қарағанды қ., Қазақстан Республикасы.
1. Алышева Н.О., Бейсекова М.М., Омарова А.О. Внедрение элементов Research-Based Learning (RBL) в учебный процесс // Сборник научных работ 47-й Международной научной конференции Евразийского Научного Объединения. Москва, январь, 2019. Москва, 2019. С. 177-178. 2. Бегайдарова Р.Х., Стариков Ю.Г., Алшынбекова Г.К., Девдариани Х.Г., Дюсембаева А.Е., Золотарева О.А., Насакаева Г.Е. Использование методики RBL (Research-Based Learning) в учебном процессе на кафедре детских инфекционных болезней // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2018, 2, С. 175-179.] 3. Джайнакбаева Г.Т. Применение метода проектов на уроках истории Казахстана // Вестник КазНПУ им. Абая, серия «Исторические и социально-политические науки». 2016, 1, С. 277-281. 4. Жумабекова Г.С., Дюсембаева Н.К., Ажиметова Г.Н., Оразбаева Б.С., Каммерер Л.А., Ким М.А., Касиханкызы А. Формирование научно-исследовательской компетентности у студентов старших курсов медицинского вуза // Медицина и экология. 2018, 3, С. 76-78. 5. Казимирова О.В., Пахомова Д.К., Горбунова А.В., Дундукова Р.С. Анализ качества компетентностного преподавания в КГМУ на примере научноориентированного обучения // International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE”.. 2017, 5, пп. 36-38. 6. Кемелова Г.С., Газалиева М.А., Ахметова Н.Ш., Макаренко Т.В., Наджарян Л.К. Научно-ориентированное обучение в медицинском образовании // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2015, 12, пп. 1866-1869. 7. Куандыков Е.К., Махатова В.К., Тажиева А.Д., Куандыкова А.К. Поиск путей интеграции Research-Based Learning (RBL) в образовательныы процесс // Вестник КазНМУ. 2018, 1, С.. 354-356. 8. Махамбетова С.Б., Мирманова Г.К. Внедрение результатов научно - исследовательской работы студентов в учебный процесс, как способ активизации знаний и умений по иностранному языку // Медицинский журнал Западного Казахстана. 2010, 2, С. 133-135. 9. Педагогические стратегии. Проектно-ориентированное обучение. URL http://eduspace.pro/project-based-learning (Дата обращения: 12.01.2022). 10. Сапожникова К.Е. Роль исследовательской деятельности студентов в образовательном процессе // Наука сегодня: глобальные вызовы и механизмы развития материалы международной научно-практической конференции: в 2 частях. Научный центр «Диспут». 2017, С. 72-73. 11. Тулебаев Ж.А. Проектная работа, как способ организации самостоятельной работы студентов на уроках английского языка в медицинских вузах // Вестник КазНМУ. 2014, 1, С. 380-382. 12. Хожаев А.А. Командно-ориентированное обучение в качестве технологии проведения практических занятий у студентов 4 курса // Вестник КазНМУ. 2016, 3, С. 234-236. 13. Chulaporn Sotaa, Peltzerb Karl The Effectiveness of Research Based Learning among Master degree Student for Health Promotion and Preventable Disease, Faculty of Public Health, Khon Kaen University, Thailand // Procedia - Social and Behavioral Sciences. 2017, 237, pp. 1359-1365. 14. Levy Philippa, Petrulis Robert. How do first-year university students experience inquiry and research, and what are the implications for the practice of inquiry-based learning? // Studies in Higher Education. 2012, 37, pp. 85-101. References: [1-12]. 1. Alysheva N.O., Beysekova M.M., Omarova A.O. Vnedrenie elementov research-based learning (RBL) v uchebnyi protsess [Introduction of elements of research-based learning (RBL) into the educational process]. Sbornik nauchnykh rabot 47-i Mezhdunarodnoi nauchnoi konferentsii Evraziiskogo Nauchnogo Ob"edineniya. [Collection of scientific papers of the 47th International Scientific Conference of the Eurasian Scientific Association]. Moscow, 2019. pp. 177-178. [in Russian] 2. Begaydarova R.Kh., Starikov Yu.G., Alshynbekova G.K., Devdariani Kh.G., Dyusembaeva A.E., Zolotareva O.A., Nasakaeva G.E. Ispol'zovanie metodiki RBL (Research Based Learning) v uchebnom protsesse na kafedre detskikh infektsionnykh bolezney [Using the RBL (Research Based Learning) methodology in the educational process at the Department of Children's Infectious Diseases]. Mezhdunarodnyi zhurnal prikladnykh i fundamental'nykh issledovanii [International Journal of Applied and Fundamental Research]. 2018, 2, pp. 175-179. [in Russian] 3. Dzhaynakbaeva G.T. Primenenie metoda proektov na urokakh istorii Kazakhstana [Application of the project method in the lessons of the history of Kazakhstan]. Vestnik KazNPU im. Abaya, seriya «Istoricheskie i sotsial'no-politicheskie nauki» [Bulletin of KazNPU named after. Abai, series "Historical and socio-political sciences"]. 2016, 1, pp. 277-281. [in Russian] 4. Zhumabekova G.S., Dyusembaeva N.K., Azhimetova G.N., Orazbaeva B.S., Kammerer L.A., Kim M.A., Kasikhankyzy A. Formirovanie nauchno-issledovatel'skoi kompetentnosti u studentov starshikh kursov meditsinskogo vuza [Formation of research competence among senior students of a medical university]. Meditsina i ekologiya [Medicine and Ecology]. 2018, 3, pp. 76-78. [in Russian] 5. Kazimirova O. V., Pakhomova D. K., Gorbunova A. V., Dundukova R. S. Analiz kachestva kompetentnostnogo prepodavaniya v KGMU na primere nauchnoorientirovannogo obucheniya [Analysis of the quality of competence-based teaching at KSMU on the example of research-oriented education]. International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE”. 2017, 5, pp. 36-38. 6. Kemelova G.S., Gazalieva M.A., Akhmetova N.Sh., Makarenko T.V., Nadzharyan L.K. Nauchno-orientirovannoe obuchenie v meditsinskom obrazovanii [Research-oriented teaching in medical education]. Mezhdunarodnyi zhurnal prikladnykh i fundamental'nykh issledovanii [International Journal of Applied and Fundamental Research]. 2015, 12, pp. 1866-1869. [in Russian] 7. Kuandykov E.K., Makhatova V.K., Tazhieva A.D., Kuandykova A.K. Poisk putey integratsii Research-Based Learning (RBL) v obrazovatel'nyi protsess [Search for ways to integrate Research-Based Learning (RBL) into the educational process]. Vestnik KazNMU [Bulletin of KazNMU]. 2018, 1, pp. 354-356. [in Russian] 8. Makhambetova S.B., Mirmanova G.K. Vnedrenie rezul'tatov nauchno - issledovatel'skoi raboty studentov v uchebnyi protsess kak sposob aktivizatsii znanii i umenii po inostrannomu yazyku [Implementation of the results of scientific research work of students in the educational process as a way to activate knowledge and skills in a foreign language]. Meditsinskii zhurnal Zapadnogo Kazakhstana [Medical Journal of Western Kazakhstan]. 2010, 2, pp. 133-135. [in Russian] 9. Pedagogicheskie strategii. Proektno-orientirovannoe obuchenie [Pedagogical strategies. Project Based Learning] URL http://eduspace.pro/project-based-learning (accessed: 12.01.2022). 10. Sapozhnikova K.E. Rol' issledovatel'skoi deyatel'nosti studentov v obrazovatel'nom protsesse [The role of research activities of students in the educational process]. Nauka segodnya: global'nye vyzovy i mekhanizmy razvitiya materialy mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferentsii: v 2 chastyakh. Nauchnyy tsentr «Disput» [Science today: global challenges and development mechanisms materials of the international scientific and practical conference: in 2 parts. Scientific center "Dispute"]. 2017, pp. 72-73. 11. Tulebaev Zh.A. Proektnay rabota, kak sposob organizatsii samostoyatel'noi raboty studentov na urokakh angliiskogo yazyka v meditsinskikh vuzakh [Project work as a way of organizing students` independent work in English lessons at medical universities]. Vestnik KazNMU [Bulletin of KazNMU]. 2014, 1, pp. 380-382. [in Russian] 12. Хozhaev A.A. Komandno-orientirovannoe obuchenie v kachestve tekhnologii provedeniya prakticheskikh zanyatii u studentov 4 kursa [Team-oriented learning as a technology for conducting practical classes for 4th year students]. Vestnik KazNMU [Bulletin of KazNMU]. 2016, 3, pp. 234-236. [in Russian]
Көрген адамдардың саны: 63

Түйенді сөздер:

Библиографиялық сілтемелер

Ердесов Н.Ж., Жамантаев О.К., Жакенова С.Р., Шинтаева Н.У., Нукештаева К.Е., Болатова Ж.Е. Қоғамдық денсаулық және биомедицина мектебінде бағытталған оқытудың жобасы // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2022. 5(Т.24). Б. 134-140. doi 10.34689/SH.2022.24.5.017

Авторизируйтесь для отправки комментариев