КАЧЕСТВО ЖИЗНИ И МЕТОДЫ ЕГО ОЦЕНКИ ПРИ ПЕРВИЧНОМ БИЛИАРНОМ ХОЛАНГИТЕ
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 191-200
ЛЕКАРСТВЕННО-ИНДУЦИРОВАННЫЕ ПОРАЖЕНИЯ ПЕЧЕНИ И ГЕНДЕРНЫЕ РАЗЛИЧИЯ
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 179-190
INTERRELATION OF INTRAABDOMINAL HYPERTENSION AND MARKERS OF GASTROINTESTINAL TRACT INJURY IN PATIENTS WITH MULTIORGAN DYSFUNCTION
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 168-178
COVID-19 КОРОНАВИРУСТЫҚ ИНФЕКЦИЯСЫНЫҢ ПАНДЕМИЯСЫ КЕЗІНДЕГІ АРТЕРИЯЛЫҚ ГИПЕРТЕНЗИЯ АҒЫМЫ МЕН СЕМІЗДІКТІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ӘДЕБИ ШОЛУ
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 156-167
CONSEQUENCES OF THE CORONAVIRUS INFECTION: THE POST-COVID SYNDROME AND MENTAL MANIFESTATIONS. LITERATURE REVIEW
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 147-155
ҚАН АЙНАЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТАРАЛҒАН АУРУЛАРЫНАН БОЛҒАН АУРУХАНАДАН ТЫС ӨЛІМНІҢ ТІРКЕУ ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 10-12
АККРЕДИТТЕУ СТАНДАРТТАР ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ ТАНЫЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НОРМАСЫ РЕТІНДЕ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ПЕН САПА
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 8-10
КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 5-7
БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМ СПОРТШЫЛАРДЫҢ БАС МИЛАРЫНЫҢ БИОЭЛЕКТРЛІК БЕЛСЕНДІЛІГІ
2011 жыл | Шығарылым: 1
EPIDEMIOLOGICAL ASPECTS OF IN-STENT THROMBOSIS AND RESTENOSIS OF CORONARY ARTERIES IN PATIENTS WITH PREVIOUS REVASCULARIZATION AFTER CORONAVIRUS INFECTION
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 97-103
HEMODYNAMICALLY SIGNIFICANT PATENT DUCT ARTERIUS IN PREMATURE NEWBORN CHILDREN. LITERATURE REVIEW
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 171-183
RADIOIODINE-RESISTANT DIFFERENTIATED THYROID CANCER: CLINICOPATHOLOGICAL CHARACTERISTICS, MOLECULAR GENETIC ALTERATIONS. REVIEW.
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 158-170
A COMPARATIVE ANALYSIS OF 24-HOUR DIETARY RECALLS AND FOOD FREQUENCY QUESTIONNAIRES ADMINISTERED SIMULTANEOUSLY IN THE KAZAKHSTANI POPULATION
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 27-35
ANALYSIS OF PATIENT SATISFACTION WITH THE QUALITY OF ORGANIZATION OF TREATMENT IN FOREIGN CLINICS
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 20-26