РОЛЬ ВРАЧА ВО ВЗАИМООТНОШЕНИИ С ПАЦИЕНТАМИ
Негіз болған принциптерінің орындауына арналған сапа жетуінде денсаулық қорғау реформаларды және көрсетілетін дәрігерлік нәтижелиеіктің көмегі, дәрігерлердің бірлікпен пациенттерді қамтамасыз ету және қажетті. Бұл теорияларды негізгі тәжірибесін жүзеге асыруда «Денсаулық мектебін» жасау көмектесіп жатыр.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 13-15
ОРГАНИЗАЦИОННО-МЕТОДИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ РЕГИСТРАЦИИ ВНЕБОЛЬНИЧНОЙ СМЕРТНОСТИ ОТ РАСПРОСТРАНЕННЫХ БОЛЕЗНЕЙ СИСТЕМЫ КРОВООБРАЩЕНИЯ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 10-12
БЕЗОПАСНОСТЬ И КАЧЕСТВО В ЗДРАВООХРАНЕНИИ КАК ОБЩЕПРИЗНАННАЯ МЕЖДУНАРОДНАЯ НОРМА ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ СТАНДАРТОВ АККРЕДИТАЦИИ
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 8-10
КОМПЕТЕНТНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ – КАК ПРОЦЕСС АКТИВИЗАЦИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ СПЕЦИАЛИСТОВ В ВЫСШЕМ МЕДИЦИНСКОМ УЧЕБНОМ ЗАВЕДЕНИИ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
Шешуші сөздер: компете... Толығырақ
Шешуші сөздер: компете... Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 5-7
ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ НӘТИЖЕЛЕРІН ЕНГІЗУІ МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖОО-НЫҢ ТҮЛЕКТЕРІНІҢ ҚҰЗЫРЛЫҚТАРЫН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
2014 жыл | Шығарылым: 5 | Беттер: 25-27
ӨТКІР КОРОНАРЛЫҚ СИНДРОМ КЕЗІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТРОМБОЛИЗИСТІК ТЕРАПИЯ
2012 жыл | Шығарылым: 3 | Беттер: 82-83
ТЕРАПИЯ БӨЛІМШЕСІ БОЙЫНША АУРУШАНДЫҚТЫҢ СТРУКТУРАЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ
2012 жыл | Шығарылым: 3 | Беттер: 79-82
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНДАҒЫ «ҚАРТТАРМЕН МҮГЕДЕКТЕРГЕ АРНАЛҒАН МӘМ» ЖМҚБ АУЫРҒАН ЖММ НАУҚАСТАРДЫҢ САУЫҚТЫРУ
2012 жыл | Шығарылым: 3 | Беттер: 77-79
СЕМЕЙ РЕГИОНЫНЫҢ ЙОДҚА ҚАМТАМАСТЫҒЫ ЖӘНЕ ТИРЕОИДТЫ ПАТОЛОГИЯСЫ
2012 жыл | Шығарылым: 3 | Беттер: 75-76
INTERMITTENT BLADDER CATHETERIZATION AS THE “GOLD STANDARD” FOR THE TREATMENT OF NEUROGENIC BLADDER IN PERSONS WITH SPINAL CORD INJURY
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 148-157
IMPACT OF ARUBA TRIAL ON CURRENT PRACTICE: INTERVENTIONAL TREATMENT AND STROKE RATES IN UNRUPTURED BRAIN ARTERIOVENOUS MALFORMATIONS IN THE POST-ARUBA ERA
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 113-120
CLINICAL AND LABORATORY PREDICTORS OF THE SEVERITY OF COVID-19 INFECTION IN PATIENTS WITH NON-ALCOHOLIC FATTY LIVER DISEASE
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 104-112
POST-MARKETING STUDY OF THE CLINICAL EFFICACY AND SAFETY OF GRIPMAX NOS IN THE TREATMENT OF ACUTE RESPIRATORY INFECTIONS OF THE UPPER RESPIRATORY TRACT
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 89-96
EXPERIENCE IN IMPROVING SURGICAL TREATMENT WHEN IMPOSING A STOMA IN CHILDREN WITH HIRSPRUNG'S DISEASE
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 82-88