РОЛЬ ВРАЧА ВО ВЗАИМООТНОШЕНИИ С ПАЦИЕНТАМИ
Негіз болған принциптерінің орындауына арналған сапа жетуінде денсаулық қорғау реформаларды және көрсетілетін дәрігерлік нәтижелиеіктің көмегі, дәрігерлердің бірлікпен пациенттерді қамтамасыз ету және қажетті. Бұл теорияларды негізгі тәжірибесін жүзеге асыруда «Денсаулық мектебін» жасау көмектесіп жатыр.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 13-15
ОРГАНИЗАЦИОННО-МЕТОДИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ РЕГИСТРАЦИИ ВНЕБОЛЬНИЧНОЙ СМЕРТНОСТИ ОТ РАСПРОСТРАНЕННЫХ БОЛЕЗНЕЙ СИСТЕМЫ КРОВООБРАЩЕНИЯ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 10-12
БЕЗОПАСНОСТЬ И КАЧЕСТВО В ЗДРАВООХРАНЕНИИ КАК ОБЩЕПРИЗНАННАЯ МЕЖДУНАРОДНАЯ НОРМА ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ СТАНДАРТОВ АККРЕДИТАЦИИ
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 8-10
КОМПЕТЕНТНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ – КАК ПРОЦЕСС АКТИВИЗАЦИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ СПЕЦИАЛИСТОВ В ВЫСШЕМ МЕДИЦИНСКОМ УЧЕБНОМ ЗАВЕДЕНИИ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
Шешуші сөздер: компете... Толығырақ
Шешуші сөздер: компете... Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 5-7
ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ НӘТИЖЕЛЕРІН ЕНГІЗУІ МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖОО-НЫҢ ТҮЛЕКТЕРІНІҢ ҚҰЗЫРЛЫҚТАРЫН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
2014 жыл | Шығарылым: 5 | Беттер: 25-27
ARUBA СЫНАҒЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ТӘЖІРИБЕГЕ ӘСЕРІ: ARUBA-ДАН КЕЙІНГІ ДӘУІРДЕГІ МИДЫҢ ЖАРЫЛМАҒАН АРТЕРИОВЕНОЗДЫ АҚАУЛАРЫНДАҒЫ ИНТЕРВЕНЦИЯЛЫҚ ЕМДЕУ ЖӘНЕ ИНСУЛЬТ КӨРСЕТКІШТЕРІ
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 113-120
АЛКОГОЛЬСІЗ МАЙЛЫ БАУЫР АУРУЫ БАР НАУҚАСТАРДА COVID-19 ИНФЕКЦИЯСЫНЫҢ АУЫРЛЫҚ ДӘРЕЖЕСІНІҢ КЛИНИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТХАНАЛЫҚ БОЛЖАУШЫЛАРЫ
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 104-112
PD-L1 ЭКСПРЕССИЯСЫ БАР ҰСАҚ ЖАСУШАЛЫ ЕМЕС ӨКПЕ ОБЫРЫНДАҒЫ ЕМДЕУДІҢ КЛИНИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙ
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 241-245
PD-L1 ЭКСПРЕССИЯСЫ БАР ҰСАҚ ЖАСУШАЛЫ ЕМЕС ӨКПЕ ОБЫРЫНДАҒЫ ЕМДЕУДІҢ КЛИНИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙ
2024 жыл | Шығарылым: 28 | Беттер: 241-245
DIAGNOSTIC AND THERAPEUTIC LAPAROSCOPY FOR ABDOMINAL INJURIES. REVIEW
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 201-209
COMPARATIVE ANALYSIS OF KNOWLEDGE, ATTITUDES, AND BEHAVIOR IN EVIDENCE-BASED NURSING PRACTICE AMONG ACADEMIC AND APPLIED BACHELOR'S DEGREE STUDENTS
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 220-230
SYSTEMIZING INTERNATIONAL ACADEMIC EXCHANGES AND THE ENROLLMENT OF STUDY ABROAD STUDENTS AND SUSTAINING THAT APPROACH: SEEKING TO ESTABLISH FURTHER COOPERATIVE FRAMEWORKS IN SEMEY AND JAPAN (KOCHI AND HIROSHIMA)
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 231-236
ANALYSIS OF THE FINAL ASSESSMENT OF DISCIPLINES OF STUDENTS OF THE SCHOOL OF PUBLIC HEALTH, DENTISTRY, PHARMACY AND NURSING IN 2022-2023 ACADEMIC YEAR
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 237-246
RABIES - AN INFECTIOUS DISEASE WITH A FATAL OUTCOME (CLINICAL CASE)
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 247-252