РОЛЬ ВРАЧА ВО ВЗАИМООТНОШЕНИИ С ПАЦИЕНТАМИ
Негіз болған принциптерінің орындауына арналған сапа жетуінде денсаулық қорғау реформаларды және көрсетілетін дәрігерлік нәтижелиеіктің көмегі, дәрігерлердің бірлікпен пациенттерді қамтамасыз ету және қажетті. Бұл теорияларды негізгі тәжірибесін жүзеге асыруда «Денсаулық мектебін» жасау көмектесіп жатыр.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 13-15
ОРГАНИЗАЦИОННО-МЕТОДИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ РЕГИСТРАЦИИ ВНЕБОЛЬНИЧНОЙ СМЕРТНОСТИ ОТ РАСПРОСТРАНЕННЫХ БОЛЕЗНЕЙ СИСТЕМЫ КРОВООБРАЩЕНИЯ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 10-12
БЕЗОПАСНОСТЬ И КАЧЕСТВО В ЗДРАВООХРАНЕНИИ КАК ОБЩЕПРИЗНАННАЯ МЕЖДУНАРОДНАЯ НОРМА ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ СТАНДАРТОВ АККРЕДИТАЦИИ
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 8-10
КОМПЕТЕНТНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ – КАК ПРОЦЕСС АКТИВИЗАЦИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ СПЕЦИАЛИСТОВ В ВЫСШЕМ МЕДИЦИНСКОМ УЧЕБНОМ ЗАВЕДЕНИИ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
Шешуші сөздер: компете... Толығырақ
Шешуші сөздер: компете... Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 5-7
ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ НӘТИЖЕЛЕРІН ЕНГІЗУІ МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖОО-НЫҢ ТҮЛЕКТЕРІНІҢ ҚҰЗЫРЛЫҚТАРЫН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
2014 жыл | Шығарылым: 5 | Беттер: 25-27
КЛИНИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙ МЫСАЛЫНДАҒЫ АНКИЛОЗДАУШЫ СПОНДИЛИТ КЕЗІНДЕГІ ОСТЕОПОРОЗ БЕН ОСТЕОГЕНЕЗ – ҚАРАМА-ҚАРСЫ ҮРДІСТЕРДІҢ БЕЛСЕНДІРІЛУІ
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 253-258
ҚҰТЫРУ-ӨЛІММЕН АЯҚТАЛАТЫН ЖҰҚПАЛЫ АУРУ (КЛИНИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙ)
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 247-252
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ҚОҒАМДЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ, СТОМАТОЛОГИЯ, ФАРМАЦИЯ ЖӘНЕ МЕЙІРГЕР ІСІ МЕКТЕБІНІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ПӘНДЕРІН ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАЛАУДЫ ТАЛДАУ
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 237-246
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ АКАДЕМИЯЛЫҚ ҰТҚЫРЛЫҚТЫ ЖӘНЕ ШЕТЕЛДЕН СТУДЕНТТЕРДІ ҚАБЫЛДАУДЫ ЖҮЙЕЛЕУ: СЕМЕЙ МЕН ЖАПОНИЯДА (КОЧИ ЖӘНЕ ХИРОСИМА) ОДАН ӘРІ БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТАРДЫ ОРНАТУҒА ҰМТЫЛУ
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 231-236
АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ҚОЛДАНБАЛЫ БАКАЛАВРИАТ СТУДЕНТТЕРІ АРАСЫНДАҒЫ ДӘЛЕЛДІ МЕЙІРБИКЕЛІК ПРАКТИКАДАҒЫ БІЛІМ, КӨЗҚАРАС ЖӘНЕ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ДОМЕНДЕРІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
2024 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 220-230
ANALYSIS OF THE CURRENT SITUATION ON THE AVAILABILITY OF INFORMATION ON ONGOING CLINICAL TRIALS IN THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN
2023 жыл | Шығарылым: 6 | Беттер: 7-14
PARTICIPATION OF BIOMARKERS FABP4, ENDOCAN, PAI-1 TO THE DEVELOPMENT OF ENDOTHELIAL DYSFUNCTION IN PREDIABETES CONDITION
2023 жыл | Шығарылым: 6 | Беттер: 181-190
NEW SYNDROMES AND PATTERNS OF ACUTE CORONARY ARTERY OCCLUSION. REVIEW.
2023 жыл | Шығарылым: 6 | Беттер: 171-180
CLONAL HEMATOPOIESIS WITH INDETERMINATE POTENTIAL AND RISK OF CORONARY HEART DISEASE
2023 жыл | Шығарылым: 6 | Беттер: 161-170
CLINICAL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS OF PATIENTS WITH MENTAL AND BEHAVIORAL DISORDERS IN THE POST-COVID PERIOD
2023 жыл | Шығарылым: 6 | Беттер: 152-160