МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСЫН ТИІМДІ ЖҮРГІЗУ НЫСАНЫ РЕТІНДЕ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ТҮЛЕКТЕРІН ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНА ӘЗІРЛЕУ
Мақалада болашақ дәрігерлердің өзін-өзі анықтауды қамтамасыз ететін кәсіби-бағытталған тәсілдемесін қалыптастыру және болашақ студенттердің дәрігер мамандығын таңдау сұрақтары қарастырылады. Егер әрбір қызмет ғылыми негізделіп, жоспарлы және мақсатты орындалса, үйлесімді нәтижелерге жетуге тек сол кезде ғана жетуге болады. Сол себепті, бүгінде Қазақстан Республикасының жоғарғы оқу орындарының алдында кәсіби құзырлы, эконикалық және ұйымдастыру- басқарушылық сауатты мамандарды дайындау мақсаты қойылған. Кәсіби бағдар беру жұмыстары бойынша зерттемелерге сүйене отырып, «кәсіби бағдарлау» сөзінің ұғымына, кәсіптік бағдар беру жұмысының жүйесіне, кәсіптік бағдар беру жұмысының ұйымдастырылуына өлшемдер ұсынылып отыр.
Зерттеу объектісі: жалпы білім беру мектептеріндегі жоғарғы сынып оқушыларының кәсіби бағдарлау үрдісі.
Зерттеудің мақсаты: Павлодар қаласының жалпы білім беру мектептеріндегі медициналық жоғарғы оқу орындарына түсуді қалайтын 9, 10 және 11 сынып оқушыларының бағарын зерделеп, алынған нәтижелер бойынша медициналық жоғарғы оқу орындарына түсушелерді таңдауды жетілдіру бойынша ғылыми – негіздеме амалын әзірлеу мақсатында.
Зерттеу көздері: Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы, 2005-2010 ж. аралығындағы Қазақстан Республикасының Мемлекеттік білім дамуы, зерттеу міселелері бойынша философтардың, ұстаздардың, психологтардың еңбектері, білім туралы нормативтік құжаттар, жалпыміндетті мемлекеттік стандарттар, оқу-методикалық кешендер, оқу бағдарламалары.
Зерттеудің әдістері: Әлеуметтік зерттеудің әдісінің сауалнама әдісі қолданылды. Талғам ішіне 9, 10 және 11 сынып оқушылары Выборка включала учащихся 9, 10 и 11 классов (қалалық және ауылдық оқушылар, соның ішінде міндетті өлшемі ретінде медициналық жоғарғы оқу орнына немесе колледжге түсудің көңілдің бары қарастырылды). Алынған мәліметтерді өңдеу жаңа статистикалық әдістің бірі Epi Info пакетінің қолдануымен жүргізілді. Жиіліктің өзгелігін татистикалық мағыналығын санау үшін, бізбен хи-квадрат (x²) өлшемі қолданылды, елеуліліктің деңгейі р<0,05 тағайынды.