КАЧЕСТВО ЖИЗНИ И МЕТОДЫ ЕГО ОЦЕНКИ ПРИ ПЕРВИЧНОМ БИЛИАРНОМ ХОЛАНГИТЕ
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 191-200
ЛЕКАРСТВЕННО-ИНДУЦИРОВАННЫЕ ПОРАЖЕНИЯ ПЕЧЕНИ И ГЕНДЕРНЫЕ РАЗЛИЧИЯ
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 179-190
INTERRELATION OF INTRAABDOMINAL HYPERTENSION AND MARKERS OF GASTROINTESTINAL TRACT INJURY IN PATIENTS WITH MULTIORGAN DYSFUNCTION
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 168-178
COVID-19 КОРОНАВИРУСТЫҚ ИНФЕКЦИЯСЫНЫҢ ПАНДЕМИЯСЫ КЕЗІНДЕГІ АРТЕРИЯЛЫҚ ГИПЕРТЕНЗИЯ АҒЫМЫ МЕН СЕМІЗДІКТІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ӘДЕБИ ШОЛУ
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 156-167
CONSEQUENCES OF THE CORONAVIRUS INFECTION: THE POST-COVID SYNDROME AND MENTAL MANIFESTATIONS. LITERATURE REVIEW
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 147-155
ҚАН АЙНАЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТАРАЛҒАН АУРУЛАРЫНАН БОЛҒАН АУРУХАНАДАН ТЫС ӨЛІМНІҢ ТІРКЕУ ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 10-12
АККРЕДИТТЕУ СТАНДАРТТАР ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ ТАНЫЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НОРМАСЫ РЕТІНДЕ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ПЕН САПА
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 8-10
КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 5-7
DIAGNOSTIC AND THERAPEUTIC LAPAROSCOPY FOR ABDOMINAL INJURIES. REVIEW
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 201-209
COMPARATIVE ANALYSIS OF KNOWLEDGE, ATTITUDES, AND BEHAVIOR IN EVIDENCE-BASED NURSING PRACTICE AMONG ACADEMIC AND APPLIED BACHELOR'S DEGREE STUDENTS
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 220-230
SYSTEMIZING INTERNATIONAL ACADEMIC EXCHANGES AND THE ENROLLMENT OF STUDY ABROAD STUDENTS AND SUSTAINING THAT APPROACH: SEEKING TO ESTABLISH FURTHER COOPERATIVE FRAMEWORKS IN SEMEY AND JAPAN (KOCHI AND HIROSHIMA)
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 231-236
ANALYSIS OF THE FINAL ASSESSMENT OF DISCIPLINES OF STUDENTS OF THE SCHOOL OF PUBLIC HEALTH, DENTISTRY, PHARMACY AND NURSING IN 2022-2023 ACADEMIC YEAR
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 237-246
RABIES - AN INFECTIOUS DISEASE WITH A FATAL OUTCOME (CLINICAL CASE)
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 247-252