APPLICATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN COMBATING THE COVID-19 PANDEMIC: CURRENT TRENDS AND PROSPECTS. REVIEW
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 140-146
ИММУНОЛОГИЧЕСКИЕ ИЗМЕНЕНИЯ У ДЕТЕЙ С МУЛЬТИСИСТЕМНЫМ ВОСПАЛИТЕЛЬНЫМ СИНДРОМОМ, АССОЦИИРОВАННЫМ С SARS-COV-2
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 132-139
EFFICACY OF THE ANTIVIRAL DRUG ENISAMY IODIDE IN SEVERE ADULT ACUTE RESPIRATORY INFECTIONS IN THE COVID-19 ERA
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 125-131
MUTATIONS IN CARDIAC ION CHANNEL GENES IN KAZAKHSTANI PATIENTS WITH LONG QT SYNDROME
2024 год | Выпуск: 1 | Страницы: 7-14
ҚАН АЙНАЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТАРАЛҒАН АУРУЛАРЫНАН БОЛҒАН АУРУХАНАДАН ТЫС ӨЛІМНІҢ ТІРКЕУ ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 10-12
АККРЕДИТТЕУ СТАНДАРТТАР ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ ТАНЫЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НОРМАСЫ РЕТІНДЕ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ПЕН САПА
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 8-10
КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 5-7
INTERMITTENT BLADDER CATHETERIZATION AS THE “GOLD STANDARD” FOR THE TREATMENT OF NEUROGENIC BLADDER IN PERSONS WITH SPINAL CORD INJURY
2024 год | Выпуск: 2 | Страницы: 148-157
IMPACT OF ARUBA TRIAL ON CURRENT PRACTICE: INTERVENTIONAL TREATMENT AND STROKE RATES IN UNRUPTURED BRAIN ARTERIOVENOUS MALFORMATIONS IN THE POST-ARUBA ERA
2024 год | Выпуск: 2 | Страницы: 113-120
CLINICAL AND LABORATORY PREDICTORS OF THE SEVERITY OF COVID-19 INFECTION IN PATIENTS WITH NON-ALCOHOLIC FATTY LIVER DISEASE
2024 год | Выпуск: 2 | Страницы: 104-112
POST-MARKETING STUDY OF THE CLINICAL EFFICACY AND SAFETY OF GRIPMAX NOS IN THE TREATMENT OF ACUTE RESPIRATORY INFECTIONS OF THE UPPER RESPIRATORY TRACT
2024 год | Выпуск: 2 | Страницы: 89-96
EXPERIENCE IN IMPROVING SURGICAL TREATMENT WHEN IMPOSING A STOMA IN CHILDREN WITH HIRSPRUNG'S DISEASE
2024 год | Выпуск: 2 | Страницы: 82-88