МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МАМАНДЫҚТАР БОЙЫНША МӘТІНДЕР АРҚЫЛЫ КӘСІБИ ТІЛДЕСУГЕ ОҚЫТУ
Мақала медик студенттердің орыс тілінен практикалық сабақтарда кәсіби тілдесуге арналған. Дәрігерлердің мамандығы – көптің бірі болмағандықтан, диагностикалық – емдеудегі тапсырмаларды орындағанда өзара түсіністікке қол жеткізу үшін, нәтижелі қарым – қатынас тәсілдерін меңгеруді талап етеді.
Э.О. Балтабаева
С.Д. Асфендияров атындағы Қазақ Ұлттық медицина университеті
1. Арутюнов А.Р., Костина И.С. Коммуникативная методика русского языка как иностранного и иностран-ных языков (конспекты лекций). – М., 1992. – 56 с.
2. Борзенко С.Г. Типология упражнений по обучению профессиональному медицинскому диалогу «врач-пациент» Обучение профессиональному общению на русском языке иностранных студентов медицинского вуза. – Львов, 1985. – 215 с.
3. Ховалкина А.А. Преподавание РКИ и его методи-ческое обеспечение в современных условиях вузовского образования // Филологические студии. – 2001, №2. – 80 с.
Количество просмотров: 424
Категория статей:
Вопросы медицинского образования
Библиографическая ссылка
Э.О. Балтабаева ОБУЧЕНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОМУ ОБЩЕНИЮ НА ТЕКСТАХ ПО СПЕЦИАЛЬНОСТИ В МЕДИЦИНСКОМ ВУЗЕ //Наука и Здравоохранение 2013.№ 1. С. 10-11 E.O. Baltabayeva TEACHING PROFESSIONAL COMMUNICATION ON TEXT BY SPECIALITY AT THE MEDICAL UNIVERSITY // Nauka i Zdravookhranenie. 2013.№ 1. С. 10-11 Э.О. Балтабаева МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МАМАНДЫҚТАР БОЙЫНША МӘТІНДЕР АРҚЫЛЫ КӘСІБИ ТІЛДЕСУГЕ ОҚЫТУ // Ғылым және Денсаулық сақтау 2013.№ 1. С. 10-11Похожие публикации:
HEART RATE VARIABILITY IN CHILDREN OF IRRADIATED PARENTS
СӘУЛЕЛІ РАДИАЦИЯНЫҢ ЗАҚЫМАЛҒАН АТА-АНАЛАРДАҢ ТҰҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ЖҮРЕК ЫРҒАҒЫНЫҢ ӨЗГЕРГІШТІГІ
ВАРИАБЕЛЬНОСТЬ СЕРДЕЧНОГО РИТМА У ДЕТЕЙ, ОБЛУЧЕННЫХ РОДИТЕЛЕЙ
INTEGRATION OF SCIENTIFIC RESULTS TO EDUCATIONAL PROCESS AS AN INSTRUMENT FOR IMPROVING THE COMPETENCE OF GRADUATES OF MEDICAL UNIVERSITY
СИМУЛЯЦИОННЫЙ ТРЕНИНГ КАК НОВЫЙ МЕТОД КЛИНИЧЕСКОГО ОБУЧЕНИЯ