ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА 2015-2020 ЖЫЛДАР АРАЛЫҒЫНДА ЖҮРЕК-ТАМЫР АУРУЛАРЫНЫҢ ТАРАЛУЫ
2023 year | Issue: 5 | Pages: 70-77
STRUCTURE OF MAIN EMERGENCIES IN THE PRACTICE OF EMERGENCY MEDICAL CARE
2023 year | Issue: 5 | Pages: 64-69
STUDY OF DRUG PROVISION OF THE ADULT POPULATION AT THE LEVEL OF PRIMARY HEALTH CARE: THROUGH THE PRISMA OF CONSUMERS
2023 year | Issue: 5 | Pages: 144-150
IMPACT OF EMERGENCY MEDICINE TRAINING IMPLEMENTATION ON PREHOSPITAL MORTALITY OUTCOMES IN KAZAKHSTAN
2023 year | Issue: 5 | Pages: 57-63
VALIDATION OF THE KAZAKH VERSION OF THE DEPRESSION ANXIETY STRESS SCALE (DASS-21) IN MEDICAL FACULTY STAFF SAMPLE: THE PILOT STUDY
2023 year | Issue: 5 | Pages: 262-269
ҚАН АЙНАЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТАРАЛҒАН АУРУЛАРЫНАН БОЛҒАН АУРУХАНАДАН ТЫС ӨЛІМНІҢ ТІРКЕУ ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 10-12
АККРЕДИТТЕУ СТАНДАРТТАР ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ ТАНЫЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НОРМАСЫ РЕТІНДЕ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ПЕН САПА
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 8-10
КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 5-7
CYTOLOGICAL AND BIOCHEMICAL STUDY OF VARIOUS FORMS OF CHRONIC SUPPURATIVE TRACHEOBRONCHITIS IN CHILDREN
2012 year | Issue: 3 | Pages: 63-65
DIAGNOSTICAL LYMEANS OF ALPHA-FETOPROTEIN AT INTRA UTERINE PNEUMONIA
2012 year | Issue: 3 | Pages: 62-63
ENDOSCOPIC AND CYTOMORPHOLOGICAL STUDY OF CELLULAR AND EXTRACELLULAR SUBSTRATES OF BRONCHIAL MUCOSA WITH PURULENT BRONCHITIS IN CHILDREN
2012 year | Issue: 3 | Pages: 60-61
FEATURES OF CHILDREN BIOELECTRIC BRAIN ACTIVITY CHANGES LIVING IN OIL INDUSTRY REGION
2012 year | Issue: 3 | Pages: 58-60
MEDICAL AND SOCIAL ASPECTS OF SCHOOL STUDENTS HEALTH IN SEMEY SITY
2012 year | Issue: 3 | Pages: 54-57