ЦИТОЛОГИЧЕСКОЕ И БИОХИМИЧЕСКОЕ ОБОСНОВАНИЕ РАЗЛИЧНЫХ ФОРМ ХРОНИЧЕСКИХ ГНОЙНЫХ ТРАХЕОБРОНХИТОВ У ДЕТЕЙ
2012 year | Issue: 3 | Pages: 63-65
ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ ЗНАЧЕНИЕ АЛЬФА-ФЕТОПРОТЕИНА ПРИ ВРОЖДЕННОЙ ПНЕВМОНИИ
2012 year | Issue: 3 | Pages: 62-63
ЭНДОСКОПИЧЕСКОЕ И ЦИТОМОРФОЛОГИЧЕСКОЕ ИЗУЧЕНИЕ КЛЕТОЧНОГО СОСТАВА И ВНЕКЛЕТОЧНЫХ СУБСТРАТОВ СЛИЗИСТОЙ ОБОЛОЧКИ БРОНХОВ ПРИ ГНОЙНОМ ТРАХЕОБРОНХИТЕ У ДЕТЕЙ
2012 year | Issue: 3 | Pages: 60-61
ОСОБЕННОСТИ ИЗМЕНЕНИЙ БИОЭЛЕКТРИЧЕСКОЙ АКТИВНОСТИ МОЗГА ДЕТЕЙ, ПРОЖИВАЮЩИХ В РЕГИОНЕ НЕФТЯНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
2012 year | Issue: 3 | Pages: 58-60
ҚАН АЙНАЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТАРАЛҒАН АУРУЛАРЫНАН БОЛҒАН АУРУХАНАДАН ТЫС ӨЛІМНІҢ ТІРКЕУ ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 10-12
АККРЕДИТТЕУ СТАНДАРТТАР ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ ТАНЫЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НОРМАСЫ РЕТІНДЕ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ПЕН САПА
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 8-10
КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 5-7
FIBROBRONCHOSCOPIC PICTURE AT PATIENTS WITH ACUTE ABSCESS AND GANGRENE OF LUNG BY COMBINED TREATMENT WITH PLASMA FRACTIONS CRYOSUPERNATANT AND PLASMAPHERESIS WITH RECOVERY LOSS OF PLASMA OF CRYOSUPERNATANT FRACTION OF PLASMA
2012 year | Issue: 3 | Pages: 32-33
LONG-TERM RESULTS OF SURGICAL TREATMENT OF ACUTE ADHESIVE INTESTINAL OBSTRUCTION
2012 year | Issue: 3 | Pages: 29-32
REHABILITATION THERAPY AFTER SURGERY FOR ANORECTAL MALFORMATIONS AND HIRSCHSPRUNG'S DISEASE IN CHILDREN
2012 year | Issue: 3 | Pages: 27-28
ALLACATION OF HLA ANTIGENES IN PATIENTS WITH ISCHEMIC HEART DISEASE WITH CEREBROVASCULAR PATHOLOGY
2012 year | Issue: 3 | Pages: 23-26