Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
Фильтр
Автор(ы):
  
АНТАГОНИСТЫ КАЛЬЦИЯ БЕНЗОТИАЗЕПИНОВОГО РЯДА - РОЛЬ В СОВРЕМЕННОЙ ТЕРАПИИ СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫХ ЗАБОЛЕВАНИЙ: В ФОКУСЕ – ДИЛТИАЗЕМ
Кальций антагонистері – негізгі құрамы, «баяу кальций каналдары» деп аталатын арнаулы каналдар арқылы тегіс салалы жасушалардың ішіндегі кальций токтарын тежейтін қабілеті бар дәрі - дәрмектер тобына жатады. Дилтиазем Ланнахер антиоксиданты нәтижелі кардиопротективті, ангиопротективті, антиагрегантты, антиатерогенді, нефропротективті, цереброваскулярлы әсер көрсетеді.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 24-32

АНТАГОНИСТЫ КАЛЬЦИЯ ДИГИДРОПИРИДИНОВОГО РЯДА В ЛЕЧЕНИИ АРТЕРИАЛЬНОЙ ГИПЕРТОНИИ: В ФОКУСЕ ЛЕРКАМЕН
Arterial hypertension (AH) is independent risk factor of myocardial infarction, brain stroke, chronic heart failure (CHF) and hypertensive nephropathy, death from cardiovascular diseases.
Main aim of therapy of AH is maximal decreasing of risk of development of cardiovascular morbidity and mortality.
This lecture includes data about pharmacodynamics and therapeutic efficiency of dihydropyridine calcium channel blocker Lerkamen, its advantages, indications and contraindications, metabolic neutrality, organ protection.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 18-24

КОМПЕТЕНТНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ – КАК ПРОЦЕСС АКТИВИЗАЦИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ СПЕЦИАЛИСТОВ В ВЫСШЕМ МЕДИЦИНСКОМ УЧЕБНОМ ЗАВЕДЕНИИ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу.  Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
Шешуші сөздер: компете...
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 5-7

ҚАРТ АДАМДАРДАҒЫ АРТЕРИАЛДЫ ГИПЕРТЕНЗИЯ
Қарт адамдардағы артериалды гипертензия мәселесі оның кең түрдегі тарамдылығымен, сонымен қатар тұрғылықты халықтың қартаюға бет бұрысына байланысты. Қартайған жаста әртүрлі қауіп-қатер факторлары мен қосымша аурулар жиі кездеседі, осындай науқастарды АҚҚ жоғарлау дәрежесіне тәуелсіз жүрек-қантамыр асқынуларының жоғарғы және өте жоғарғы қауіп-қатер тобына жатқызуға болады.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 38-40

СОЗЫЛМАЛЫ ЖҮРЕК ЖЕТІСПЕУШІЛІГІНІҢ ДИАГНОСТИКАСЫ МЕН ЕМІ (СЖЖ)
Аталған дәрісте созылмалы жүрек жетіспеушілігінің өзектілігі, анықтамасы, негізгі принциптері мен диагностикалық критерилері берілген. СЖЖ медикаментозды емі мен хирургиялық және электрофизиологиялық әдістері ашып жазылған.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 33-37

ЖҮРЕК – ҚАН ТАМЫР АУРУЛАРЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАН ТЕРАПИЯСЫНДА КАЛЬЦИЙ АНТАГОНИСТЕРІНІҢ РОЛІ . ФОКУСТА: ДИЛТИАЗЕМ
Кальций антагонистері – негізгі құрамы, «баяу кальций каналдары» деп аталатын арнаулы каналдар арқылы тегіс салалы жасушалардың ішіндегі кальций токтарын тежейтін қабілеті бар дәрі - дәрмектер тобына жатады. Дилтиазем Ланнахер антиоксиданты нәтижелі кардиопротективті, ангиопротективті, антиагрегантты, антиатерогенді, нефропротективті, цереброваскулярлы әсер көрсетеді.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 24-32

COMPETENCE-BASED LEARNING - A PROCESS OF ENHANCING THE PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF SPECIALISTS IN HIGHER MEDICAL SCHOOL
Development of the issues of optimization of educational process in the departments is carried out in different directions. One of them is the introduction of competence-based learning, allowing to improve the quality of training of students. Compe-tence is an integral property of the individual that characterizes his desire and ability to realize their potential (knowledge, skills, experience, personal qualities, etc.) to be successful in a particular area. The general objectives of competence – based learning are: improving the quality of training of future professionals, using of in...
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 5-7