АРТЕРИЯЛЫҚ ГИПЕРТОНИЯМЕН АУЫРАТЫН НАУҚАСТАРДЫҢ ӨМІР САПАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ЖҮРГІЗУ КЕЗІНДЕГІ ДИНАМИКАСЫ
Зерттеу мақсаты – артериялық гипертониямен ауыратын науқастардың АҚ жоғарылау дәрежесіне байланысты өмір сапасын бағалау және артериялық гипертониямен ауыратын науқастардың Денсаулық мектебіндегі жаттығулардың әсеріне байланысты өмір сапасын бағалау.
Артериялық гипертониямен (АГ) ауыратын науқастарға Семей қаласындағы Денсаулық мектебінің 10 жылдық (2004-2013 жж.) қызметіндегі оқудың тиімділігіне байланысты олардың өмір сапасына салыстырмалы зерттеу жүргізілді.
SF-36 сауалнамасының мәліметтеріне сәйкес артериялық гипертониямен ауыратын науқастардың өмір сапасы деңгейінің төмендеуі дамитыны анықталды. Артериялық гипертониямен ауыратын науқастардың өмір сапасы деңгейінің төмендеу дәрежесі олардың АҚ дәрежесінің жоғарылауымен тығыз байланысты. АГ ауыратын науқастарға Денсаулық мектебі аясында білім беру бағдарламасын жүргізу олардың өмір сапасы көрсеткіштерін жоғарылатуға мүмкіндік береді, кем дегенде бағдарлама аяқталғаннан кейінгі 6 ай мерзімде.
Количество просмотров: 600
Категория статей:
Обзор литературы
Библиографическая ссылка
В.В. Ли КАЧЕСТВО ЖИЗНИ БОЛЬНЫХ АРТЕРИАЛЬНОЙ ГИПЕРТОНИЕЙ И ЕГО ДИНАМИКА ПРИ ПРОВЕДЕНИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ПРОГРАММЫ //Наука и Здравоохранение 2014.№ 1. С. 34-36 V.V. Li QUALITY OF LIFE OF PATIENTS WITH THE ARTERIAL HYPERTENSION AND ITS DYNAMICS WHEN CARRYING OUT THE EDUCATIONAL PROGRAM // Nauka i Zdravookhranenie. 2014.№ 1. С. 34-36 В.В. Ли АРТЕРИЯЛЫҚ ГИПЕРТОНИЯМЕН АУЫРАТЫН НАУҚАСТАРДЫҢ ӨМІР САПАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ЖҮРГІЗУ КЕЗІНДЕГІ ДИНАМИКАСЫ // Ғылым және Денсаулық сақтау 2014.№ 1. С. 34-36Похожие публикации:
ОРГАНИЗАЦИОННЫЕ АСПЕКТЫ УПРАВЛЕНИЯ РИСК ОРИЕНТИРОВАННЫМИ ТЕХНОЛОГИЯМИ В ОРГАНИЗАЦИЯХ РОДОВСПОМОЖЕНИЯ
СОВРЕМЕННОЕ СОСТОЯНИЕ УСТОЙЧИВОСТИ ДЕРМАТОФИТОВ К АНТИМИКОТИЧЕСКИМ ПРЕПАРАТАМ
РОЛЬ БИОМЕДИЦИНСКОЙ ИНФОРМАТИКИ В ИЗУЧЕНИИ БРОНХОЛЕГОЧНОЙ ДИСПЛАЗИИ
ЗНАЧИМОСТЬ ВИЗУАЛЬНОГО СКРИНИНГА РАКА ЛЕГКИХ
DIAGNOSIS AND TREATMENT OF KIDNEY TRANSPLANT REJECTION: A LITERATURE REVIEW.