ӘРТҮРЛІ ОҚЫТУ ҮЛГІЛЕРІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТІЛІГІ МЕН ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ ГИГИЕНАЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ
Жоғарғы мектепке жаңа білімдік технологиялар мен әдістерді, кең педагогикалық жаңартпаларды енгізу дегеніміз - бағдарламалардың, дәстүрлі әдістемелердің және оқыту тәртібінің өзгеруімен қатар жаңа техникалық, аудиовизуалдық және басқа да оқыту тәсілдерін қолданылуы. Бұл оқыту және тәрбие жұмысын ұйымдастыруға зор ықпал етеді және оқушылардың денсаулығына әсер ететін жаңа қауіп факторларының пайда болуына әкеп соғуы мүмкін.
Количество просмотров: 628
Категория статей:
Вопросы медицинского образования
Библиографическая ссылка
А.А. Касымова СРАВНИТЕЛЬНАЯ ГИГИЕНИЧЕСКАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА УЧЕБНЫХ ПРОГРАММ И РАБОТОСПОСОБНОСТИ СТУДЕНТОВ ПРИ РАЗНЫХ ФОРМАХ ОБУЧЕНИЯ //Наука и Здравоохранение 2014.№ 1. С. 39-41 A.A. Kassymova COMPARATIVE HYGIENIC CHARACTERISTICS OF EDUCATIONAL PROGRAMS AND MENTAL CAPACITY IN DIFFERENT FORMS OF TRAINING // Nauka i Zdravookhranenie. 2014.№ 1. С. 39-41 А.А. Касымова ӘРТҮРЛІ ОҚЫТУ ҮЛГІЛЕРІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТІЛІГІ МЕН ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ ГИГИЕНАЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ // Ғылым және Денсаулық сақтау 2014.№ 1. С. 39-41Похожие публикации:
HEART RATE VARIABILITY IN CHILDREN OF IRRADIATED PARENTS
СӘУЛЕЛІ РАДИАЦИЯНЫҢ ЗАҚЫМАЛҒАН АТА-АНАЛАРДАҢ ТҰҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ЖҮРЕК ЫРҒАҒЫНЫҢ ӨЗГЕРГІШТІГІ
ВАРИАБЕЛЬНОСТЬ СЕРДЕЧНОГО РИТМА У ДЕТЕЙ, ОБЛУЧЕННЫХ РОДИТЕЛЕЙ
INTEGRATION OF SCIENTIFIC RESULTS TO EDUCATIONAL PROCESS AS AN INSTRUMENT FOR IMPROVING THE COMPETENCE OF GRADUATES OF MEDICAL UNIVERSITY
СИМУЛЯЦИОННЫЙ ТРЕНИНГ КАК НОВЫЙ МЕТОД КЛИНИЧЕСКОГО ОБУЧЕНИЯ