Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
ӘРТҮРЛІ ОҚЫТУ ҮЛГІЛЕРІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТІЛІГІ МЕН ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ ГИГИЕНАЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ
Просмотреть статью в архиве
Жоғарғы мектепке жаңа білімдік технологиялар мен әдістерді, кең педагогикалық жаңартпаларды енгізу дегеніміз - бағдарламалардың, дәстүрлі әдістемелердің және оқыту тәртібінің өзгеруімен қатар жаңа техникалық, аудиовизуалдық және басқа да оқыту тәсілдерін қолданылуы. Бұл оқыту және тәрбие жұмысын ұйымдастыруға зор ықпал етеді және оқушылардың денсаулығына әсер ететін жаңа қауіп факторларының пайда болуына әкеп соғуы мүмкін.
Количество просмотров: 628

Ключевые слова:


Библиографическая ссылка

А.А. Касымова СРАВНИТЕЛЬНАЯ ГИГИЕНИЧЕСКАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА УЧЕБНЫХ ПРОГРАММ И РАБОТОСПОСОБНОСТИ СТУДЕНТОВ ПРИ РАЗНЫХ ФОРМАХ ОБУЧЕНИЯ //Наука и Здравоохранение 2014.№ 1. С. 39-41 A.A. Kassymova COMPARATIVE HYGIENIC CHARACTERISTICS OF EDUCATIONAL PROGRAMS AND MENTAL CAPACITY IN DIFFERENT FORMS OF TRAINING // Nauka i Zdravookhranenie. 2014.№ 1. С. 39-41 А.А. Касымова ӘРТҮРЛІ ОҚЫТУ ҮЛГІЛЕРІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТІЛІГІ МЕН ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ ГИГИЕНАЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ // Ғылым және Денсаулық сақтау 2014.№ 1. С. 39-41

Авторизируйтесь для отправки комментариев