ОҚЫТУДЫ АҚПАРАТТАНДЫРУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
Бұл мақалада информатика пәнін оқудың және оқытудың әдіс – тәсілдері қарастырылған; қазіргі заманғы нақты ғылымның өзекті мәселелері көтерілген. Зерттеліп отырған мәселелер толығымен талданып, жан – жақты қозғалған.
Ә.Д. Ғалымова
Семей қаласының Мемлекеттік медицина университеті,
Қоғамдық денсаулық сақтау және информатика кафедрасы
1. «12 - жылдық білім беру» республикалық ғылыми – әдістемелік және ақпараттық – сараптамалық журналы, №6. - 2007.
2. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін 2015 жылға дейін дамыту бағдарламасы;
3. Жексенбаева Ү.Б. Оқушылардың ғылыми – зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Алматы – 2005ж.
4. Қараевтың Ж.А. «Білім беру процесіндегі танымдық әрекеттің белсенділігі». Алматы: Жазушы: 2005. - 146 бет.
Количество просмотров: 371
Похожие публикации:
COMMUNITY-ACQUIRED PNEUMONIA IN PREGNANT. CLINICAL CASE.
СОВРЕМЕННОЕ СОСТОЯНИЕ УСТОЙЧИВОСТИ ДЕРМАТОФИТОВ К АНТИМИКОТИЧЕСКИМ ПРЕПАРАТАМ
РОЛЬ БИОМЕДИЦИНСКОЙ ИНФОРМАТИКИ В ИЗУЧЕНИИ БРОНХОЛЕГОЧНОЙ ДИСПЛАЗИИ
ВЗАИМОСВЯЗЬ МЕЖДУ ИНДЕКСОМ МАССЫ ТЕЛА И МИНЕРАЛЬНОЙ ПЛОТНОСТЬЮ КОСТИ У ЛИЦ СРЕДНЕГО И ПОЖИЛОГО ВОЗРАСТА
ЗНАЧИМОСТЬ ВИЗУАЛЬНОГО СКРИНИНГА РАКА ЛЕГКИХ