ОҚЫТУДЫ АҚПАРАТТАНДЫРУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
Бұл мақалада информатика пәнін оқудың және оқытудың әдіс – тәсілдері қарастырылған; қазіргі заманғы нақты ғылымның өзекті мәселелері көтерілген. Зерттеліп отырған мәселелер толығымен талданып, жан – жақты қозғалған.
Ә.Д. Ғалымова
Семей қаласының Мемлекеттік медицина университеті,
Қоғамдық денсаулық сақтау және информатика кафедрасы
1. «12 - жылдық білім беру» республикалық ғылыми – әдістемелік және ақпараттық – сараптамалық журналы, №6. - 2007.
2. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін 2015 жылға дейін дамыту бағдарламасы;
3. Жексенбаева Ү.Б. Оқушылардың ғылыми – зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Алматы – 2005ж.
4. Қараевтың Ж.А. «Білім беру процесіндегі танымдық әрекеттің белсенділігі». Алматы: Жазушы: 2005. - 146 бет.
Количество просмотров: 261
Библиографическая ссылка
Похожие публикации:
IN-STENT THROMBOSIS AND RESTENOSIS OF THE CORONARY ARTERIES IN PATIENTS WITH CORONARY HEART DISEASE AFTER CORONAVIRUS INFECTION
МЕХАНИКАЛЫҚ САРҒАЮ ОПЕРАЦИЯСЫ КЕЗІНДЕ КОАГУЛОПАТИЯЛЫҚ ҚАН КЕТУДІҢ АЛДЫН АЛУ ӘДІСІ
ОПТИМИЗАЦИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ АУТОДЕРМОПЛАСТИКИ ПРИ ЛЕЧЕНИИ ГРАНУЛИРУЮЩИХ ГНОЙНЫХ РАН
BASICS OF REHABILITATION OF CHILDREN AFTER OPERATIONS ON THE COLON AND ANORECTAL AREA
HEALTH INDICATORS OF FIRST-YEAR-OF-LIFE CHILDREN IN THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN FOR 2013-2022