ОҚЫТУДЫ АҚПАРАТТАНДЫРУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
Бұл мақалада информатика пәнін оқудың және оқытудың әдіс – тәсілдері қарастырылған; қазіргі заманғы нақты ғылымның өзекті мәселелері көтерілген. Зерттеліп отырған мәселелер толығымен талданып, жан – жақты қозғалған.
Ә.Д. Ғалымова
Семей қаласының Мемлекеттік медицина университеті,
Қоғамдық денсаулық сақтау және информатика кафедрасы
1. «12 - жылдық білім беру» республикалық ғылыми – әдістемелік және ақпараттық – сараптамалық журналы, №6. - 2007.
2. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін 2015 жылға дейін дамыту бағдарламасы;
3. Жексенбаева Ү.Б. Оқушылардың ғылыми – зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Алматы – 2005ж.
4. Қараевтың Ж.А. «Білім беру процесіндегі танымдық әрекеттің белсенділігі». Алматы: Жазушы: 2005. - 146 бет.
Количество просмотров: 416
Похожие публикации:
EPIDEMIOLOGY, RESOURCE DISTRIBUTION, AND MANAGEMENT CHALLENGES OF CHRONIC HEART FAILURE IN KAZAKHSTAN: A NATIONAL RETROSPECTIVE ANALYSIS
PREVALENCE OF POLYMORPHISMS IN WARFARIN METABOLISM-RELATED GENES AMONG THE KAZAKH POPULATION
NEUROLOGICAL COMPLICATIONS IN EXTRACORPOREAL MEMBRANE OXYGENATION: RISK FACTORS FOR THE DEVELOPMENT OF ACUTE CEREBROVASCULAR EVENTS
THE EFFECT OF REPAGLINIDE AND METFORMIN ON EXTERNAL RESPIRATORY FUNCTION IN PATIENTS WITH DIABETES AND ISCHEMIC HEART DISEASE ASSOCIATED WITH OBESITY
RETROSPECTIVE ANALYSIS OF PATIENTS WITH OBLITERATING ATHEROSCLEROSIS OF THE LOWER EXTREMITY ARTERIES IN THE ABAI REGION OF THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN