ВНЕДРЕНИЕ РЕЗУЛЬТАТОВ НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС, КАК ИНСТРУМЕНТ ПОВЫШЕНИЯ КОМПЕТЕНТНОСТИ ВЫПУСКНИКОВ МЕДИЦИНСКОГО ВУЗА
2014 год | Выпуск: 5 | Страницы: 25-27
STUDYING THE POPULATION HEALTH EFFECTS DUE TO NUCLEAR TESTS: THE ROLE OF THE SEMEY STATE MEDICAL UNIVERSITY
2014 год | Выпуск: 5 | Страницы: 19-21
ИСХОДЫ ЛЕЧЕНИЯ ПАЦИЕНТОВ С COVID-19 В ОБЛАСТНОЙ ИНФЕКЦИОННОЙ БОЛЬНИЦЕ Г. СЕМЕЙ
2022 год | Выпуск: 3 | Страницы: 24-29
PROBLEMS OF DIAGNOSIS AND NEONATAL CARE WITH ESOPHAGEAL ATRESIA
2013 год | Выпуск: 1 | Страницы: 20-22
ESTIMATION OF EFFICIENCY OF NIMESULIDE IN YOUNG PATIENTS WITH DORSALGY, CAUSED BY CLINICAL MANIFESTATION OF OSTEOCHONDROSIS
2014 год | Выпуск: 5 | Страницы: 73-75
ҚАН АЙНАЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТАРАЛҒАН АУРУЛАРЫНАН БОЛҒАН АУРУХАНАДАН ТЫС ӨЛІМНІҢ ТІРКЕУ ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 10-12
АККРЕДИТТЕУ СТАНДАРТТАР ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ ТАНЫЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НОРМАСЫ РЕТІНДЕ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ПЕН САПА
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 8-10
КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
Подробнее
2012 год | Выпуск: 2 | Страницы: 5-7
ГЕНОМНАЯ НЕСТАБИЛЬНОСТЬ ПРИ ОНКОЦИТАРНОЙ ФОЛЛИКУЛЯРНОЙ АДЕНОМЕ ЩИТОВИДНОЙ ЖЕЛЕЗЫ
2022 год | Выпуск: 4 | Страницы: 133136
EPIDEMIOLOGY AND LONG-TERM RESULTS OF SURGICAL TREATMENT OF THE PROXIMAL HUMERUS FRACTURES IN THE SEMEY CITY: A RETROSPECTIVE STUDY
2022 год | Выпуск: 4 | Страницы: 125-132
FEATURES OF ADHERENCE TO TREATMENT OF YOUNG PERSONS WITH CARDIOVASCULAR DISEASES
2022 год | Выпуск: 4 | Страницы: 115-124
CARDIOVASCULAR DISORDERS IN VARIOUS TYPES OF MODERN CHEMICAL DEPENDENCIES: COMPARATIVE ANALYSIS OF ROUTINE LABORATORY AND INSTRUMENTAL INDICATORS.
2022 год | Выпуск: 4 | Страницы: 108-114
METHODOLOGY FOR CALCULATION OF AVOIDABLE MORTALITY ON THE EXAMPLE OF CARDIOVASCULAR DISEASES IN KAZAKHSTAN
2022 год | Выпуск: 4 | Страницы: 101-107