АНТИТРОМБОТИЧЕСКАЯ ТЕРАПИЯ У ПАЦИЕНТОВ С ФИБРИЛЛЯЦИЕЙ ПРЕДСЕРДИЙ С ОСТРЫМ КОРОНАРНЫМ СИНДРОМОМ ПОСЛЕ ЧРЕСКОЖНОГО КОРОНАРНОГО ВМЕШАТЕЛЬСТВА. ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ.
2022 год | Выпуск: 6 | Страницы: 143-151
ӘРТҮРЛІ ОҚЫТУ ҮЛГІЛЕРІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТІЛІГІ МЕН ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ ГИГИЕНАЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ
Жоғарғы мектепке жаңа білімдік технологиялар мен әдістерді, кең педагогикалық жаңартпаларды енгізу дегеніміз - бағдарламалардың, дәстүрлі әдістемелердің және оқыту тәртібінің өзгеруімен қатар жаңа техникалық, аудиовизуалдық және басқа да оқыту тәсілдерін қолданылуы. Бұл оқыту және тәрбие жұмысын ұйымдастыруға зор ықпал етеді және оқушылардың денсаулығына әсер ететін жаңа қауіп факторларының пайда болуына әкеп соғуы мүмкін.
Подробнее
2014 год | Выпуск: 1 | Страницы: 39-41
МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРЫНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ДЕНСАУЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА ӘСЕРІ
2013 год | Выпуск: 4 | Страницы: 11-12
ANTITHROMBOTIC THERAPY IN PATIENTS WITH ATRIAL FIBRILLATION WITH ACUTE CORONARY SYNDROME AFTER PERCUTANEOUS CORONARY INTERVENTION. REVIEW.
2022 год | Выпуск: 6 | Страницы: 143-151
COMPARATIVE HYGIENIC CHARACTERISTICS OF EDUCATIONAL PROGRAMS AND MENTAL CAPACITY IN DIFFERENT FORMS OF TRAINING
Dynamics of student’s mental capacity of learning linear system has a less favorable character in comparison with their peers enrolling by the credit education technology. There is oppression of the central nervous system of the students in both forms of education. This is suggesting about the development of the fatigue processes of various degrees.
Подробнее
2014 год | Выпуск: 1 | Страницы: 39-41