Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
Алдыңғы жылдардағы жарияланымдарды мына сілтеме бойынша көруге болады
Жариялымдар мұрағатта
МИАСТЕНИЯ: ЕМДЕУДІҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРІ
Жұмыс Семей қ. ММУ МО неврологиялық мәліметтері бойынша миастения кезіндегі октагаманы қолдану тиімділігінің клиникалық талдауына арналған. Октагаманы 30 пациентке қолдану нәтижелерінде өрескел емес жанама әсерлері кезіндегі оның нақты тиімділігі анықталған, ол базалық АХЭП және преднизолонның дозаларын едәуір төмендетуге, сол сияқты аурудың күйзелістік асқынуларын болдырмауға мүмкіндік береді. Оның иммундық және иммундық емес тез болатын компенсаторлық әсерлерін ескерумен осы патологиялар кезіндегі таңдау препараты ретінде октагамаларды ұсынуға мүмкіндік береді.
Толығырақ
2014 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 45-48

АУТОИММУНДЫ ГЕПАТИТ ТУРАЛЫ ҚАЗІРГІ КҮНГІ КӨЗҚАРАС
Мақалада аутоиммунды гепатиттің диагностикасы және емі туралы қазіргі күнгі көзқарас ұсынылған. Толығырақ
2014 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 42-44

СЕҚҚД ДАМЫҒАН ГАСТРОПАТИЯЛАР
Осы мақалада стероидты емес қабынуға қарсы дәрілерден дамыған жағымсыз әсерлер мен олардың алдын алуы баяндалған.
Толығырақ
2014 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 41-42

ГАСТРОЭЗОФАГЕАЛДЫ РЕФЛЮКСТТІ АУРУДЫҢ ӘРТҮРЛІ ФОРМАЛАРЫНЫҢ МИКРОСКОПИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Биопсия нәтижелері бойынша гастроэзофагеалды рефлюксті аурулар (ГЭРА) кезіндегі өңеш шырышындағы микроскопиялық өзгерістерлің таралуы мен маңыздылығын зерттеуге арналған жұмыс. Өңеш биопсиясымен 223 науқас зерделенді, оларда ГЭРА диагноздалды. Эндоскопиялық және гистологиялық мәліметтерді салыстырудан кейін материал үш кіші топтарға бөлінді: неэрозивті ГЭРА - 104 жағдай немесе 46,64%; эрозивті-ойық жара түрі - 77 науқаста, немесе 34,53%; Барретта өңеші - 42 науқаста (18,8%). Мынадай гистологиялық өзгерістер ерекшеліктер талданды: базалды ағзалар гиперплазиясы дәреже...
Толығырақ
2014 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 38-40

МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ УЙЫМДАСТЫРУ АСПЕКТІЛЕРІ
Инновациялық қызмет - білім беретін мекемелерде оқу процессін сапалы жақсартуда және инновациялық жобаларға белсенді қатысушыларға біліктілігін жоғарлатуда    , үздіксіз жұмыс жасауға тиімді механизмі болып табылады. Осы қызметті жобаның  алғашқы сатыларында уақытылы дұрыс жоспарлау оны іске асыруда уакыт пен қуаттылықты сақтауға мүмкіндік береді. Жаңа ақпараттық, педагогикалық технологияларды, жаңа оқыту әдістерін пайдалану тек сабақ барысын ғана емес оқытушы ролін, медициналық ЖОО білім беру жүйесін жетілдіруші ретінде қарауға мүмкіндік береді.
Толығырақ
2014 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 36-37