ВНЕДРЕНИЕ РЕЗУЛЬТАТОВ НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС, КАК ИНСТРУМЕНТ ПОВЫШЕНИЯ КОМПЕТЕНТНОСТИ ВЫПУСКНИКОВ МЕДИЦИНСКОГО ВУЗА
2014 жыл | Шығарылым: 5 | Беттер: 25-27
STUDYING THE POPULATION HEALTH EFFECTS DUE TO NUCLEAR TESTS: THE ROLE OF THE SEMEY STATE MEDICAL UNIVERSITY
2014 жыл | Шығарылым: 5 | Беттер: 19-21
ИСХОДЫ ЛЕЧЕНИЯ ПАЦИЕНТОВ С COVID-19 В ОБЛАСТНОЙ ИНФЕКЦИОННОЙ БОЛЬНИЦЕ Г. СЕМЕЙ
2022 жыл | Шығарылым: 3 | Беттер: 24-29
PROBLEMS OF DIAGNOSIS AND NEONATAL CARE WITH ESOPHAGEAL ATRESIA
2013 жыл | Шығарылым: 1 | Беттер: 20-22
ESTIMATION OF EFFICIENCY OF NIMESULIDE IN YOUNG PATIENTS WITH DORSALGY, CAUSED BY CLINICAL MANIFESTATION OF OSTEOCHONDROSIS
2014 жыл | Шығарылым: 5 | Беттер: 73-75
ҚАН АЙНАЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТАРАЛҒАН АУРУЛАРЫНАН БОЛҒАН АУРУХАНАДАН ТЫС ӨЛІМНІҢ ТІРКЕУ ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 10-12
АККРЕДИТТЕУ СТАНДАРТТАР ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ ТАНЫЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НОРМАСЫ РЕТІНДЕ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ПЕН САПА
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 8-10
КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 5-7
БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМ СПОРТШЫЛАРДЫҢ БАС МИЛАРЫНЫҢ БИОЭЛЕКТРЛІК БЕЛСЕНДІЛІГІ
2011 жыл | Шығарылым: 1
PREDICTIVE VALUE OF HEMOGRAM INDICES IN THE EVALUATION OF THE 30-DAY MORTALITY RISKS IN COVID-19 DEPENDING ON GENDER
2023 жыл | Шығарылым: 3 | Беттер: 7-15
SPLEEN ABSCESS AND HEPATITIS IN BRUCELLOSIS: CLINICAL CASE
2023 жыл | Шығарылым: 3 | Беттер: 284-286
THE RESULTS OF A NEW ORGANIZATIONAL MODEL INTRODUCED FOR THE CARE OF NEWBORNS WITH CONGENITAL MALFORMATIONS: A CLINICAL CASE
2023 жыл | Шығарылым: 3 | Беттер: 279-283
CLINICAL CASE OF A SINGLE RIGHT VENTRICLE IN A 52-YEAR-OLD FEMALE PATIENT
2023 жыл | Шығарылым: 3 | Беттер: 275-278
BRAF AND TERT PROMOTER DOUBLE MUTATIONS IN PAPILLARY THYROID CARCINOMA WITH HIGH-GRADE FEATURES: CASE REPORT OF YOUNG PATIENT
2023 жыл | Шығарылым: 3 | Беттер: 269-274