ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ МОТИВАЦИЯСЫН АНЫҚТАУ ШКАЛАСЫН ВАЛИДАЦИЯЛАУ
Өзектілігі: Медициналық қызмет көрсетушілерінің мотивациясын түсіну медициналық көмектің сапасын жақсарту және денсаулық сақтау оң нәтижелеріне қол жеткізу үшін өте маңызды.
Мақсаты: өзін-өзі анықтау теориясы аясында J. Lohmann et al. (2017) әзірлеген шкаланың Қазақстандық медицина қызметкерлеріне бейімделген нұсқасының валидтілігін растау
Материалдар және әдістері: Бұл зерттеуге Қазақстан медицинасының түрлі секторларынан 1654 медицина қызметкері қатысты. Шкала ішкі мотивацияны, интеграцияланған реттеуді, анықталған реттеуді, енгізілген реттеуді және сыртқы реттеуді (әлеуметтік және экономикалық) бағалауға арналған ішкі шкалаларды қамтыды. Деректер құрылымдық онлайн сауалнама арқылы жиналды және шкаланың сенімділігі мен жарамдылығы альфа-Кронбах және растаушы факторлық талдау арқылы бағаланды.
Нәтижелер: Денсаулық сақтау саласындағы кәсіби мотивация шкаласы жоғары ішкі сәйкестігін (Кронбах альфасы = 0,978) және жақсы құрылымның жарамдылығын (CFI = 0,944, TLI = 0,935, RMSEA = 0,076) көрсетті. Мотивация деңгейі мен эмоционалды күйіп қалу, сондай-ақ жұмысқа қанағаттану арасындағы маңызды корреляциялар анықталды. Валидацияланған шкала мотивацияны бағалаудың сенімді құралы болып табылады, ол Қазақстанның денсаулық сақтау жүйесінде қызметкерлердің жұмысын мен әл-ауқатын жақсарту үшін мотивациялық стратегиялар мен араласуларды бейімдеуге көмектеседі.
Қорытынды: Қазақстандағы медицина қызметкерлерінің мотивациясын түсінуге және жақсартуға көмектесетін мотивация шкаласын сәтті растады, осылайша медициналық қызмет көрсетуді жақсартуға және қызметкерлердің қанағаттануын арттыруға ықпал етеді.
Түйінді сөздер: медицина қызметкерлері, мотивация шкаласы, валидация, дәрігер, медбике, Қазақстан.
Көрген адамдардың саны: 35
Библиографиялық сілтемелер
Болатов А., Аманжолов А.Д., Мұқажанова А.Е., Смаилова Д.С., Жорокпаева М.Д. Қазақстандағы медицина қызметкерлерінің мотивациясын анықтау шкаласын валидациялау // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2024. Т.26 (3). Б. 108-115. doi 10.34689/SH.2024.26.3.012Ұқсас жариялымдар:
МЕДИЦИНАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТТЕРДІҢ ПРОФЕССОРЛЫҚ-ОҚЫТУШЫЛЫҚ ҚҰРАМЫ АРАСЫНДА DEPRESSION ANXIETY STRESS SCALE (DASS-21) САУАЛНАМАСЫНЫҢ ҚАЗАҚША НҰСҚАСЫН ВАЛИДИЗАЦИЯЛАУ: ПИЛОТТЫҚ ЗЕРТТЕУ
АУРУХАНАЛАРДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ЕНГІЗУ: МЕДИЦИНАЛЫҚ МАМАННЫҢ ХАБАРДАРЛЫҒЫ
ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ БЕЙІМДЕЛУ ОРТАСЫН ҚҰРУ ЖАҒДАЙЫНДА ПСИХОМЕТРИЯЛЫҚ ТЕСТІЛЕУДІҢ БОЛЖАМДЫҚ МӘНІ
КОМПЬЮТЕРЛІК БАҒДАРЛАМА АРҚЫЛЫ НАҚТЫ ТАМАҚТАНУДЫ БАҒАЛАУ МҮМКІНДІКТЕРІ
ДӘЛЕЛДІ МЕЙІРГЕРЛІК ТӘЖІРИБЕ. ӘДЕБИ ШОЛУ