Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ БІРІКТІРІЛГЕН МОДУЛЬДІК ОҚЫТУДА
Кіріспе Біріктірілген модульдік оқыту клиникалық жағдайларды талдау кезінде мүшелер мен жүйелердің құрылымы, қызметі және биохимиялық қасиеттері туралы алған білімдерін қолдануда студенттердің құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Зерттеудің мақсаты Бұл жұмыстың мақсаты модульдік оқытуда интеграцияланған бағалау әдістерін енгізу тәжірибесін жинақтау және олардың тиімділігін бағалау болып табылады. Материалдық және зерттеу әдістері. SPSS statistics 20.0 бағдарламасында «Жалпы медицина» және «Педиатрия» БП 380 студентінің жазғы емтихан сессиясының нәтижелерін статистикалық өңдеу жүргізілді. Үлгідегі сипаттаманың қалыптылығы Колмогоров-Смирнов сынағы арқылы тексерілді. Орташа мән 95% сенімділік интервалын (95% CI) немесе стандартты ауытқуды (SD) көрсете отырып, орташа арифметикалық – M (Орташа) ретінде берілген. Нәтижелер. Мақалада «Қалыпты тірек-қозғалыс жүйесі» кіріктірілген пәнінің мысалында модуль оқудың соңғы нәтижелеріне қатысты әртүрлі пәндерді қамтитын модульдік оқытудағы оқыту және бағалау әдістеріне талдау жасайды. Авторлар алғаш рет енгізген интеграцияланған OSPE технологиясы егжей-тегжейлі сипатталған, тірек-қимыл аппаратының анатомиясында, гистологиясында, физиологиясында, биофизикасында және биохимиясында «белсенді» және «пассивті станцияларды» қолдану мысалдары келтірілген. Ауызша емтихан пәндер бойынша станцияларды енгізу арқылы, кіріктірілген модульдегі әрбір пәннің үлесін ескере отырып құрылымдалған кезде авторлар өздері әзірлеген ауызша құрылымдық интеграцияланған емтиханға тұжырымдама берді. Сондай-ақ құрылымдау әрбір станциядағы жауап беру уақытын анықтау арқылы жүзеге асырылады. Клиникалық жағдай негізінде ауызша емтихан билеттерін құрастыру тәжірибесі сипатталған, бұл модульге енгізілген барлық пәндер бойынша интеграцияланған білімді пайдалануға мүмкіндік береді. OSPE технологиясы бойынша практикалық бөлімді және сипатталған әдістемені пайдалана отырып, ауызша біріктірілген құрылымдық емтиханды тапсыру нәтижелеріне талдау, сондай-ақ басқа бағалау әдістері қолданылған өткен оқу жылымен салыстырмалы талдау жүргізілді. Қорытынды Емтихандағы бағалау векторын біріктірілген OSPE және біріктірілген ауызша құрылымдық емтихан пайдасына өзгерту бойынша жүргізілген жұмыс осы тәсілдің тиімділігі мен тиімділігін көрсетті. Түйінді сөздер: модульдік білім беру, кіріктірілген пәндер, объективті интеграцияланған құрылымдық практикалық емтихан (OSPE), құрылымдық ауызша емтихан, бағаларды бөлу қисығы (Bell Curve).
Көрген адамдардың саны: 37

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты:

Библиографиялық сілтемелер

Кожанова С.К., Есболатова Г.М., Садыкова Д.О., Узбекова С.Э. Бағалаудың тиімді әдістері біріктірілген модульдік оқытуда // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2024. Т.26 (3). Б. 203-209. doi 10.34689/SH.2024.26.3.023

Авторизируйтесь для отправки комментариев