МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНЫҢ ПРОФЕССОРЛЫҚ-ОҚЫТУШЫЛЫҚ ҚҰРАМЫНДА ҮШБІРЛІКТІ ДАМЫТУ
Аталаған мақалада автор медициналық жоғарғы оқу орнынының профессорлық-оқытушылық құрамына үшбірлікті дамытудың негізгі мәселелерімен шешу жолдарын ұсынады. Мақала авторы медицналық білім беруді жаңғыртуда үшбірліктің дамытудың негізгі қағидаларын анықтай отырып, ғылыми-педагогикалық кадрлардың компетенциясын күшейту, ғылымен тәжірибе және білімнің үшбірлігін дамытудың жағдайларын академиялық медициналық орталықтармен университеттік клиникалар арқылы дамытуды, клиникалық тәжірибеге инновацияны тиімді енгізу, «білім беруші-ұстаз + студент + ғалым-дәрігер» интеграциялық одағын құру арқылы жүргізудің тиімділігн көрсеткен.
Көрген адамдардың саны: 415
Мақалалар санаты:
Передовая статья
Библиографиялық сілтемелер
Жунусов Е.Т. Развитие триединства у профессорско-преподавательского состава в медицинском высшем учебном заведении // Наука и Здравоохранение. 2018. 5 (Т.20). С. 7-15. Zhunussov Ye.T. Development of triunity of faculty of medical higher education institution. Nauka i Zdravookhranenie [Science & Healthcare]. 2018, (Vol.20) 5, pp. 7-15. Жүнісов Е.Т. Медициналық жоғарғы оқу орнынының профессорлық-оқытушылық құрамында үшбірлікті дамыту / / Ғылым және Денсаулық сақтау. 2018. 5 (Т.20). Б. 7- 15 .Ұқсас жариялымдар:
МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНЫҢ ПРОФЕССОРЛЫҚ-ОҚЫТУШЫЛЫҚ ҚҰРАМЫНДА ҮШБІРЛІКТІ ДАМЫТУ