МЕДИЦИНАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНДЕ ОҚИТЫН СТУДЕНТТЕРДІ ҒЫЛЫМИ СОЙЛЕУГЕ УЙРЕТУ
Берілген мақалада студент-медиктерді ғылыми стильді оқыту барысындағы тәжірибиені қолдану туралы айтылған. Ғылыми мәтіндердің жүйелі түрде әсер беруі, оқу материалдарын толық түсінуге бейімдейді және келешек маманның тәжірибелік және кәсіптік білімін қалыптастыруға маңызды болып саналады.
Көрген адамдардың саны: 342
Ұқсас жариялымдар:
GENETIC VARIANTS IN LIPID-ASSOCIATED GENES IN THE KAZAKHSTANI COHORT WITH ATHEROSCLEROSIS AND HYPERTRIGLYCERIDEMIA
CLONAL HEMATOPOIESIS WITH INDETERMINATE POTENTIAL IN TET2 AND DNMT3A AMONG KAZAKHSTANI INDIVIDUALS WITH ATHEROSCLEROTIC DISEASE
REPROGRAMMING EXPERIENCE OF BLOOD MONONUCLEAR CELLS INTO INDUCED PLURIPOTENT STEM CELLS (IPSCS) IN A PATIENT WITH CATECHOLAMINERGIC POLYMORPHIC VENTRICULAR TACHYCARDIA (CPVT)
EXPERIENCE OF LONG-TERM OBSERVATION OF AN EXPOSED POPULATION: LESSONS FOR REGIONAL HEALTH MONITORING PROGRAMS
PATTERNS OF DEVELOPMENT OF PATHOMORPHOLOGICAL TUMOR REGRESS AFTER NEOADJUVANT CHEMOTHERAPY FOR GASTRIC CANCER: EXPERIENCE OF THE NATIONAL RESEARCH ONCOLOGY CENTER