Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
ҚАЗІРГІ КЕЗЕҢДЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ ҰЙЫМДАРДАҒЫ ҚОЛДАНЫСТАҒЫ САПА МЕНЕДЖМЕНТІ ЖҮЙЕСІНДЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ САПАСЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ТӘУЕКЕЛДЕРДІ ҚАРАСТЫРУ
Сәйкестік. Денсаулық сақтау ұйымдары өз алдына сапалы медициналық қызмет көрсетуде ең жақсы нәтижелерге жетуді мақсат етіп қойды. Медициналық ұйымдардағы сапа тәуекелдерін басқару қызметі пациенттердің қауіпсіз және тиімді болуын және қызметкерлердің жұмысын қамтамасыз ете алатын жүйені құруға және қолдауға бағытталған. Дегенмен, іс жүзінде медициналық қызмет көрсетушілер сапалы қызмет көрсетуге әсер ететін тәуекелдерді әрқашан ескере алмайды, бұл ақыр соңында пациенттердің қауіпсіздігіне әсер етеді және медициналық көмектің сапасын төмендетеді. Мақсаты: медициналық ұйымдардағы медициналық қызметтер сапасының негізгі тәуекелдерін және оларға қарсы тұру жүйесін бағалау мәселесі бойынша жарияланымдарды талдау. Іздеу стратегиясы: PubMed, Google Academy, e-Library, Cyberleninka мәліметтер базасында шетелдік және отандық дереккөздер іздестірілді. Іздеу тереңдігі 20 жыл болды. Негізгі сұрақтар таңдалды - медициналық қызметтердің сапасы, пациенттердің қанағаттануы, қызметкерлердің қанағаттануы, сапаны басқару, медициналық қызметтердің құны. Қосылу критерийлері: аналитикалық мақалалар, сапаны қамтамасыз ету бойынша нұсқаулар, жүйелі шолулар, мета-талдаулар, деректердің сапалық және сандық талдауы бар түпнұсқалық зерттеулер, орыс және ағылшын тілдеріндегі мақалалар. Алып тастау критерийлері конференция материалдары, ақпараттың шектеулі көлемін қамтитын тезистер жинағы, ақылы қолжетімді мақалалар болды; 2000 жылға дейінгі мақалалар. 111 жарияланым табылды, 60-ы қорытынды талдауға қабылданды. Нәтижелер. Дереккөздерді талдау тәуекелдердің үш негізгі тобының болуын және олардың көрсетілетін қызметтердің сапасына әсерін анықтады. Сапа менеджменті қызметі стратегиялық және операциялық тәуекелдерге қарсы іс-қимылды реттейтіні және экономикалық тәуекелдерді бақылау үшін ресурстардың жеткіліксіздігі анықталды. Оңтайлылық, тиімділік, заңдылық сияқты сапа атрибуттары бойынша табыстың жеткілікті деңгейіне қол жеткізілді. Қолжетімділік пен ашықтық сияқты басқа сипаттамалар қызметтің жұмысын одан әрі жетілдіруді қажет етеді. Қорытындылар. Сапаның талап етілетін деңгейін сақтау және қолдау үздіксіз процесс және оны жақсарту бойынша шараларды әзірлеуді жалғастыру керек, мысалы, қызметкерлерді оқыту, клиникалық шолуларды жүргізу. Экономикалық тәуекелдерді басқару үшін оқытуды өткізіп, әрбір медициналық ұйымның ерекшеліктерін ескере отырып, денсаулық сақтау технологиясын бағалауға мамандарды тартқан жөн.
Көрген адамдардың саны: 444

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Әдебиеттерге шолу

Библиографиялық сілтемелер

Байсарина І.Е., Алдабергенова М.Б., Хамидуллина З.Г., Көкішева Г.А., Әбдірашитова С.Б., Алдабекова Г.У., Хасенова Ә.Ж., Ибраев С.Е., Көшербаева Л.Қ. Қазіргі кезеңде медициналық ұйымдардағы қолданыстағы сапа менеджменті жүйесінде медициналық қызмет сапасына әсер ететін тәуекелдерді қарастыру // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2022. 1 (Т.24). Б. 185-192. doi 10.34689/SH.2022.24.1.021

Авторизируйтесь для отправки комментариев