Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
ҚОҒАМДЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ ЖӘНЕ БИОМЕДИЦИНА МЕКТЕБІНДЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУДЫҢ ЖОБАСЫ
Өзектілігі. Бұл мақалада Қарағанды медицина университетінің Қоғамдық денсаулық сақтау және биомедицина мектебінің оқытушыларының «Жалпы медицина» мамандығы бойынша әртүрлі тілде оқытатын 3 курс студенттерінің «Пациент және қоғам» (қоғамдық денсаулық сақтау және биостатистика) модульдік пәнін оқуда жобалық-бағдарлы тәсілді қолдану бойынша жұмысының нәтижесі берілген. Мақсаты. Қоғамдық денсаулық және биомедицина мектебінің жобаға бағытталған оқыту нәтижелерін талдау. Материалдар мен әдістер. Ағымдағы үлгерім және аралық аттестаттау бағалары бар деректер базасы (студенттердің жобалық жұмысының постерлік баяндамасын бағалау). Зерттеудің статистикалық және аналитикалық әдістері қолданылды. Салыстырмалы талдау үшін оқыту тілі бойынша 2 тәуелсіз іріктеме қалыптастырылды. 1-ші іріктемеге қазақ және орыс тілдерінде оқитын 8 топтан 89 студент қатысты. 2-ші-89 Халықаралық медицина факультетінің ағылшын тілінде оқытылатын 8 топтағы студенттері қатысты. Нәтижелері. 1-ші іріктеудегі орташа баға (орыс және қазақ тілінде оқитын 89 студент) 88,58±5,03 баллды құрады, минимум - 65, максимум - 95 балл. Дәл осындай көрсеткіш 2-ші іріктемеде (ағылшын тілінде оқитын 89 студент) 80,24±7,79 баллды құрады, бағалау 65-тен 95 баллға дейін өзгереді. Орыс және қазақ тілдерінде оқитын білім алушылардың ғылыми жоба бойынша орташа балл бағасы ағылшын тілінде оқитын білім алушыларға қарағанда едәуір жоғары болды (p=0.000). Орташа 2 үлгінің айырмашылығы үшін 95% сенімділік аралығы 6.40-тан 10.28 балға дейін болды. Тұжырымдар. 1. Орыс / қазақ және ағылшын тілінде оқытатын топтардың орташа бағаларының теңдігі туралы зерттеу гипотезасы расталмады. 2. Орыс және қазақ тілдерінде оқитын білім алушылардың ғылыми жоба бойынша орташа бағасы ағылшын тілінде оқитын білім алушыларға қарағанда едәуір жоғары болды (p=0.000). Орташа 2 үлгінің айырмашылығы үшін 95% сенімділік аралығы 6.40-тан 10.28-ге дейін болды.
Көрген адамдардың саны: 191

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Біртума зерттеулер

Библиографиялық сілтемелер

Ердесов Н.Ж., Жамантаев О.К., Жакенова С.Р., Шинтаева Н.У., Нукештаева К.Е., Болатова Ж.Е. Қоғамдық денсаулық және биомедицина мектебінде бағытталған оқытудың жобасы // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2022. 5(Т.24). Б. 134-140. doi 10.34689/SH.2022.24.5.017

Авторизируйтесь для отправки комментариев