Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ БЕЙІМДЕЛУ ОРТАСЫН ҚҰРУ ЖАҒДАЙЫНДА ПСИХОМЕТРИЯЛЫҚ ТЕСТІЛЕУДІҢ БОЛЖАМДЫҚ МӘНІ
Мақалада медицина студенттерінің жоғары білім берудегі ұзақ мерзімді жетістіктерін болжай алатын болжамды факторларды анықтауға бағытталған зерттеу нәтижелері келтірілген. Талапкерлерді іріктеу әдістерін жақсартуға және студенттердің оқуын сәтті аяқтау мүмкіндігін арттыруға бағытталған қолдау шараларын әзірлеуге ерекше назар аударылады. 2019-2021 жылдары түскен Қарағанды медицина университетінің «Жалпы медицина» мамандығының 654 студентіне когорттық зерттеу жүргізілді. Қабылдау кезінде үміткерлер тұлғалық қасиеттерді, стрессті, оқу стратегияларын және мотивацияны бағалайтын психометриялық тестілеуден өтті. Оқушылардың бастапқы сипаттамалары мен оқу нәтижелері арасындағы байланысты анықтау үшін 2021 және 2022 жылдары прогрессивті тестілеу жүргізілді. Оқудың алғашқы үш жылындағы икемді дағдыларды дамыту деңгейі мен оқу үлгерімі арасындағы байланыс анықталды. Covid-19 пандемиясы кезінде қашықтықтан білім беруге көшуге әртүрлі психологиялық сипаттамалары бар студенттердің бейімделуіндегі анықталған айырмашылықтар ерекше қызығушылық тудырады. Алынған мәліметтер негізінде білім алушылардың жеке ерекшеліктерін және олардың икемді дағдыларды дамытудың бастапқы деңгейін ескеретін жоғары білімнің бейімделгіш ортасын құру бойынша ұсыныстар ұсынылды. Мақалада студенттерді іріктеу және қолдау процестерін оңтайландыруға, сондай-ақ медициналық білім берудегі студенттердің жеке қасиеттерін табысты оқыту мен дамытуға ықпал ететін оқу ортасын құруға ұмтылатын оқу орындары үшін құнды практикалық ұсыныстар берілген.
Көрген адамдардың саны: 35

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Біртума зерттеулер

Библиографиялық сілтемелер

Букеева А.С., Риклефс В.П., Умуркулова М.М., Риклефс В.В., Дробченко Е.А. Жоғары медициналық білім берудің бейімделу ортасын құру жағдайында психометриялық тестілеудің болжамдық мәні // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2023. 5 (Т.25). Б.253-261. doi 10.34689/SH.2023.25.5.031

Авторизируйтесь для отправки комментариев