ANALYSIS OF PATIENT SATISFACTION WITH THE QUALITY OF ORGANIZATION OF TREATMENT IN FOREIGN CLINICS
2024 year | Issue: 2 | Pages: 20-26
MONITORING THE EFFICACY AND DEVISING A MODEL FOR ENHANCING THE INSTRUCTION OF EVIDENCE-BASED NURSING
2024 year | Issue: 2 | Pages: 212-220
THE RELATIONSHIP BETWEEN THE INTELLIGENCE LEVEL AND STRESS SITUATIONS OF ALLIED HEALTH WORKERS WORKING IN THE EMERGENCY DEPARTMENT AND AFFECTING FACTORS
2024 year | Issue: 2 | Pages: 7-12
RADIOIODINE-RESISTANT DIFFERENTIATED THYROID CANCER: CLINICOPATHOLOGICAL CHARACTERISTICS, MOLECULAR GENETIC ALTERATIONS. REVIEW.
2024 year | Issue: 2 | Pages: 158-170
ҚАН АЙНАЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТАРАЛҒАН АУРУЛАРЫНАН БОЛҒАН АУРУХАНАДАН ТЫС ӨЛІМНІҢ ТІРКЕУ ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 10-12
АККРЕДИТТЕУ СТАНДАРТТАР ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ ТАНЫЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НОРМАСЫ РЕТІНДЕ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ПЕН САПА
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 8-10
КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
More
2012 year | Issue: 2 | Pages: 5-7
ВЗАИМОСВЯЗИ МЕЖДУ ПОВЫШЕННЫМ ВЕСОМ И РЕНТГЕНОЛОГИЧЕСКОЙ СТЕПЕНЬЮ ПОРАЖЕНИЯ ЛЕГКИХ ПРИ СOVID-19 ПНЕВМОНИИ
2022 year | Issue: 5 | Pages: 6-11
DETERMINATION OF THE PROGNOSTIC SIGNIFICANCE OF OXIDATIVE STRESS AND THE STATE OF THE ANTIOXIDANT SYSTEM IN ISCHEMIC STROKE
2022 year | Issue: 5 | Pages: 97-104
КАТЕТЕРНАЯ АБЛАЦИЯ АТИПИЧНОГО ТРЕПЕТАНИЯ ПРЕДСЕРДИЙ У ПАЦИЕНТОВ ПОСЛЕ КАРДИОХИРУРГИЧЕСКИХ ОПЕРАЦИЙ
2022 year | Issue: 5 | Pages: 89-96
EVALUATION OF THE FREQUENCY OF HYPERINSULINEMIA IN REPRESENTATIVES OF THE KAZAKH NATIONALITY
2022 year | Issue: 5 | Pages: 82-88