ЖЕКЕ СТОМАТОЛОГИЯЛЫҚ КЛИНИКАДА КҮТУ ДЕҢГЕЙІН ЖӘНЕ ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚАНАҒАТТАНДЫРУ ДЕҢГЕЙІН ТАЛДАУ
Кіріспе: Стоматология - ең алдымен, алғашқы медициналық-санитарлық көмек. Әлемдегі тіс дәрігерлік күтіміне ие болған барлық науқастар қауіпсіз және сапалы көмек алуға құқылы. Бүгінгі күні алғашқы медициналық-санитарлық көмекті ұйымдастыруда стоматологиялық көмектің сапасын жақсарту туралы нақты түсінік бар. Сапаны қамтамасыз етуде және жетілдіруде стоматологиялық көмектің сапасын бақылау мен бағалау маңызды рөл атқарады. Бұл сапа кепілдігіне әсер ететін көрсеткіштер мен шаралардың айқын анықталуын талап етеді, яғни жоғары сапалы және қауіпсіз стоматологиялық көмек көрсетілетінін объективті растау. Дегенмен, стоматологиядағы сапаны жақсартуға қатысты анық түсіну және бірыңғай көзқарастар әзірге дамып келеді, стоматологиялық көмектің сапасын бағалау үшін дәлелденген құралдардың қажеттілігі бар.
Библиографиялық сілтемелер
Улманов А.Т., Сарыбаева Г.К. Анализ уровня ожиданий и удовлетворенности пациентов частной стоматологической клиники / / Наука и Здравоохранение. 2018. 2 (Т.20). С. 78-89.
Ulmanov A.T., Sarybayeva G.K. Аnalysis of the level of expectations and satisfaction of patients at a private dental clinic. Nauka i Zdravookhranenie [Science & Healthcare]. 2018, (Vol.20) 2, pp. 78-89.
Улманов А.Т., Сарыбаева Г.К. Жеке стоматологиялық клиникада күту деңгейін және пациенттерді қанағаттандыру деңгейін талдау / / Ғылым және Денсаулық сақтау. 2018. 2 (Т.20). Б. 78-89.