СТУДЕНТТІК ОРТАДА МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ОҚУ ЖӘНЕ ЕМТИХАНДЫҚ СТРЕССТІ ЗЕРТТЕУ
Бұл мақалада жоғары оқу орындарының студенттерінің емтихан кезінде экстремальды жағдайына дайындық мәселелері қарастырылған. Бұл көріністі емтихандық стресс мысалында жан-жақты түбіне дейін зерттеуге, сонымен қатар тұлғаның психикалық стрестік жағдайын, емтихан мен оқудың экстремальды жағдайының алаңдаушылығы мен қысымы сияқты жағдайды талдауға.
Б.И. Байгундинова
«Қайнар» университеті, Семей қ.
1. Головин С.Ю. Словарь психолога практика / Под ред. Тарас А.Е. - 2-е изд. Минск. - 2003. - С. 10-12.
2. Дружинин В.Н. Психология. Учебник для гумани-тарных вузов. - СПБ. - 2002. - С. 222-230.
3. Китаев-Смык Л.А. Психология стресса. Москва, Издательство «Наука», - 1983. - 368 с.
4. Щербатых Ю.В. Психология стресса и методы коррекции. – СПБ: Питер, 2006. – 256 с.: ил. – (Серия «Учебное пособие»).
5. Маклаков А.Г. Общая психология. – СПб.: Питер, 2001. – 592 с.: ил. – (Серия «Учебник нового века»).
6. Общая психология: Учебник/ Под ред. Тугушева Р.X. и Гарбера Е.И. – М.: Изд-во Эксмо, 2006. – 560 с. – (Образовательный стандарт XXI).
7. Александров Ю.И. Психофизиология: Учебник для ВУЗов под ред. Ю.И. Александрова СПБ. - 2006. - 326 с.
8. Селье Г. Когда стресс не приносит горя. - М. 1992, - С.134 -136.
9. Селье Г. Очерки об адаптационном синдроме. - М. - 1960. - С. 84-86.
10. Стресс без дистресса. - Москва, 1993. – 151 с.
11. Элиот Р.С. Мы побеждаем стресс. - Москва. 1996. - С. 62-68.
Көрген адамдардың саны: 127
Ұқсас жариялымдар:
КЛИНИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙ МЫСАЛЫНДАҒЫ АНКИЛОЗДАУШЫ СПОНДИЛИТ КЕЗІНДЕГІ ОСТЕОПОРОЗ БЕН ОСТЕОГЕНЕЗ – ҚАРАМА-ҚАРСЫ ҮРДІСТЕРДІҢ БЕЛСЕНДІРІЛУІ
ҚҰТЫРУ-ӨЛІММЕН АЯҚТАЛАТЫН ЖҰҚПАЛЫ АУРУ (КЛИНИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙ)
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ҚОҒАМДЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ, СТОМАТОЛОГИЯ, ФАРМАЦИЯ ЖӘНЕ МЕЙІРГЕР ІСІ МЕКТЕБІНІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ПӘНДЕРІН ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАЛАУДЫ ТАЛДАУ
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ АКАДЕМИЯЛЫҚ ҰТҚЫРЛЫҚТЫ ЖӘНЕ ШЕТЕЛДЕН СТУДЕНТТЕРДІ ҚАБЫЛДАУДЫ ЖҮЙЕЛЕУ: СЕМЕЙ МЕН ЖАПОНИЯДА (КОЧИ ЖӘНЕ ХИРОСИМА) ОДАН ӘРІ БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТАРДЫ ОРНАТУҒА ҰМТЫЛУ
АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ҚОЛДАНБАЛЫ БАКАЛАВРИАТ СТУДЕНТТЕРІ АРАСЫНДАҒЫ ДӘЛЕЛДІ МЕЙІРБИКЕЛІК ПРАКТИКАДАҒЫ БІЛІМ, КӨЗҚАРАС ЖӘНЕ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ДОМЕНДЕРІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ