ҚАШЫҚТЫҚ ФОРМАТТА ТӘУЕЛСІЗ ЕМТИХАН ӨТКІЗУ ТӘЖІРИБЕСІ
Кіріспе. Медициналық білім беру жүйесінде соңғы жылдары дәстүрлі оқыту формасынан қашықтықтан оқытуды қолданатын әдістерге көшу байқалады. Жаңа COVID-19 пандемиясы бүкіл әлемдегі медициналық білім беруді күрт өзгертті. Зерттеудің мақсаты: 5 курс студенттеріне Семей медициналық университетінің «Жалпы медицина» (ОМ) мамандығы бойынша тәуелсіз емтиханды қашықтық форматта өткізу тәжірибесін көрсету. Материалдар мен әдістер: 2019-2020 жылдар арасында СМУ-да оқыған 584 студент ішінде 5-курс студенттерінің тәуелсіз емтиханына талдау жүргізілді: қазақ бөлімі - 296 студент, орыс бөлімі - 76, ағылшын тілінде оқитын топтар - 212. Нәтижелер: 5 курс студенттерін тәуелсіз аттестаттаудың бірінші кезеңінің нәтижелері бұндай көрсеткішерге ие болды, 397 студент (68%) тестілеу емтиханынан «өте жақсы» (A, A-) деген бағаға тапсырды, 66 студент (11,3%) «жақсы» деген бағаға (B +, B, B-, C +), «қанағаттанарлық» (C, C-, D +, D) - 121 студент (20,7%). Қорытындылар: 2019-2020 жылдар арасында «Жалпы медицина» мамандығы бойынша 5 курс студенттерінің тәуелсіз емтихан нәтижелері күндізгі оқу бөлімінде және қашықтық форматта алынған бағалар шамамен бірдей екендігіне көз жеткізілді және бұл жанама түрде емтиханның онлайн форматта өткізілудің сапасын көрсетті.
1. Shachar M, Neumann Y. Differences between traditional and distance education academic performances: a meta-analytic approach. The International Review of Research in Open and Distributed Learning [Internet]. 2003 [cited 12 Aug 2016]; Available from: http://www.irrodl.org/index.php/irrodl/article/view/153/704 2. Pather N., Blyth P., Chapman J.A., Dayal M.R., Flack NAMS, Fogg Q.A., et al. Forced disruption of anatomy education in Australia and New Zealand: An acute response to the Covid-19 pandemic. Anat Sci Educ. 2020 Apr 18. Available from https: //anatomypubs.onlinelibrary. wiley.com/doi/epdf/10.1002/ase.1968. Accessed April 23, 2020. 3. Rose S. Medical student education in the time of COVID-19. JAMA. 2020 Mar 31. Available from: https://jamanetwork.com/journals/jama/fullarticle/2764138. Accessed April 14, 2020. 4. Liang Z.C., Ooi S.B.S., Wang W. Pandemics and their impact on medical training: Lessons from Singapore. Acad Med. 2020 Apr 17, Available from ttps: //journals.lww.com/аcademicmedicine/Abstract/ 9000 / Pandemics_and_Their_Impact_on_Medical_Training_.97208. aspx. Accessed April 23, 2020. 5. Li L., Xv Q., Yan J. COVID-19: The need for continuous medical education and training. Lancet Respir Med. 2020; 8: e23.
Көрген адамдардың саны: 26

Түйенді сөздер:

Библиографиялық сілтемелер

Маукаева С.Б., Узбекова С.Е., Оразалина А.С., Нуржанова А.Е., Мусабеков М.Б. Қашықтық форматта тәуелсіз емтихан өткізу тәжірибесі // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2021. 3 (Т.23). Б. 118-126. doi 10.34689/SH.2021.23.3.012