Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕ ДИПЛОМНАН КЕЙІНГІ ДЕҢГЕЙДЕГІ ТӘУЕЛСІЗ ЕМТИХАН ӨТКІЗУДІ ТАЛДАУ
Кіріспе: Жоғары оқу орнынан кейінгі медициналық білім – денсаулық сақтау мен сапалы медициналық көмектің табысты дамуының маңызды шарты. Тәжірибеге негізделген оқыту дипломнан кейінгі оқытудың негізгі мақсаты болып табылады. COVID-19 пандемиясы жағдайында білікті және құзыретті резидент дәрігер елдің денсаулық сақтау қажеттіліктері үшін шешуші рөл атқарады. Пандемия дипломнан кейінгі медициналық білімге теріс және оң әсер етті. Болашақ дәрігерлердің біліктілігі мен құзыреттілігінің қажетті деңгейіне жету үшін қазіргі пандемия жағдайларына бейімделген жаңа оқу бағдарламаларын әзірлеу қажет. Пандемия кезінде оқыған резиденттердің тәуелсіз емтихан нәтижелері белгілі бір дәрежеде болашақ практикалық денсаулық сақтау дәрігерлерінің дайындық деңгейін көрсетеді. Зерттеудің мақсаты: Пандемия кезінде оқыған Семей медицина университетінің резиденттерінің тәуелсіз сараптамасына талдау жасаңыз. Материалдар мен әдістер: 21 мамандық бойынша 2020-2021 жылдары бітірген 292 тұрғынды тәуелсіз аттестаттау нәтижелерін статистикалық өңдеу жүргізілді. Қорытынды емтихан теориялық және практикалық бөлімдерден тұрды. Нәтижелер: Емтиханның бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша 97 (29,1%) «өте жақсы», «жақсы» баға - 180 (65%), «қанағаттанарлық» - 13 (5,3%), қанағаттанарлықсыз - 2 алды (0,7 %). Барлық мамандықтар бойынша тестілеудің орташа балы 81,7% (B) болды, бұл бұрынғыға қарағанда (2019-2020 оқу жылы) 84,54% (В) 2,8%-ға сәл төмен. Резиденттердің тәуелсіз емтиханының практикалық бөлімінің нәтижелері бойынша барлық мамандықтар бойынша орташа балл 93,2, сапа көрсеткіші 100%құрады. Резидентураның барлық мамандықтары бойынша резиденттерді мемлекеттік аттестаттау нәтижелері бойынша (теориялық және практикалық бөлім) орташа көрсеткіш 3,28 (86,9%), В болды, бұл өткен 2019-2020 оқу жылындағы көрсеткіштен сәл төмен. Қорытындылар: Пандемия жағдайында оқыған «ХҚК» КЕАҚ резиденттерінің тәуелсіз сараптамасының нәтижелерін талдау теориялық және практикалық дайындықтың жеткілікті деңгейін көрсетті. Резиденттерді даярлауды одан әрі жақсарту үшін академиялық ұтқырлық пен тағылымдаманы дамыту, басқа медициналық мекемелермен ынтымақтастықты кеңейту, мұғалімдер мен клиникалық тәлімгерлердің педагогикалық және клиникалық біліктілігін үнемі жетілдіру, материалдық техникалық жабдықталуын жетілдіру қажет.
Сауле Б. Маукаева1, Аида Е. Нуржанова1, Салтанат Е. Узбекова1, Марина В. Кузнецова1, Айгерим К. Балтабек1 4 1 "Семей медициналық университеті" КЕАҚ, Семей қ., Қазақстан Республикасы.
1. A Tuning Guide to formulating degree programme profiles including programme competences and programme learning outcomes. 2010. 97 p. 2. Amit Patil, Ranvir Ranjan, Prabhat Kumar, Himanshi Narang. Impact of COVID-19 Pandemic on Post-Graduate Medical Education and Training in India: Lessons Learned and Opportunities Offered. Advances in Medical Education and Practice 2021:12. 809–816 p. 3. Askarkyzy S.; Zhunusbekova A. Implementation of Distance Learning in Universities of Kazakhstan: SWOT Analysis // KAZNU Journal. Pedagogical Science series, v.67, N.2, 2021. 51-58 p. 4. Dornan T., Pearson E., Carson P., Helmich E., Bundy C. Emotions and identity in the figured world of becoming a doctor. Med Educ. 2015;49 (2). doi:10.1111/medu.12587. 174-185 p. 5. Mortelmans L., Bouman S.., Gaakeer M.I., Dieltiens G., Anseeuw K., Sabbe M.B. Dutch senior medical students and disaster medicine: a national survey // Int J Emerg Med. 2015;8(1): doi:10.1186/ s12245-015-0077-06. The European Higher education area in 2015: implementation report. 304 p. 6. The European Higher education area in 2015: implementation report. 304 p. 7. The European Recognition Manual for Higher Education Institutions. Practical guidelines for credential evaluators and admissions officers to provide fair and flexible recognition of foreign degrees and studies abroad. Second edition, 2016. 8. Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities by Andres Ursock. 133 p. 9. World Health Organization. A universal truth: no health without a workforce. Third global forum on human resources for a health report. World Health Organization; 2013 [cited April 28, 2021]. 6, 13-16 p. 10. Ormanbetova N.B. “Improving the efficiency of training healthcare professionals of the Republic of Kazakhstan in residency”, Bulletin of the Almaty State Institute of Postgraduate Medical Education No. 1, 2017. 100-104 p
Көрген адамдардың саны: 96

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Медициналық білімберу

Библиографиялық сілтемелер

Маукаева С.Б., Нуржанова А.Е., Узбекова С.Е., Кузнецова М.В., Балтабек А.К. Пандемия кезінде дипломнан кейінгі деңгейдегі тәуелсіз емтихан өткізуді талдау // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2023. 2 (Т.25). Б. 278-282. doi 10.34689/SH.2023.25.2.035

Авторизируйтесь для отправки комментариев