Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
ОБЪЕКТИВТІ ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН ТӘЖІРИБЕЛІК ЕМТИХАН, АНАТОМИЯ КАФЕДРАСЫНДА ЕНГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІ ЖӘНЕ БІЛІМДІ БАҒАЛАУ ТИІМДІЛІГІН ТАЛДАУ
Мақала медициналық ЖОО студенттерін дайындауда құзыреттілік тәсілдің енгізілуіне байланысты анатомия бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды бағалау әдістерін дамытуға арналған. Анатомия пәні бойынша қорытынды баға шығару кезінде теориялық және практикалық білімді кешенді тексеру жүргізіледі, сондай-ақ клиникалық жағдайларды қарау кезінде анатомия бойынша білімді практикада қолдана білу бағаланады. Дене құрылысының үш өлшемді тұжырымдамасын ескере отырып, анатомия бойынша студенттердің практикалық білімі мен іскерлігін объективті бағалау үшін үш өлшемді анатомиялық модельдер мен препараттар қолданылады. Объективті құрылымдалған тәжірибелік емтихан (ОҚТЕ) авторлармен анатомия бойынша практикалық дағдыларды бағалау және нақты материалды клиникалық аспектілермен интеграциялау үшін ең тиімді құрал ретінде қарастырылады. ҚМЭЖ әдістемесін жетілдіру клиникалық жағдайларды енгізуде, аралас және клиникалық пәндермен интеграциялауда, визуализация әдістерін және қазіргі заманғы
Көрген адамдардың саны: 802

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Медициналық білімберу

Библиографиялық сілтемелер

Кожанова С.К., Есболатова Г.М. Объективный структурированный практический экзамен, опыт внедрения на кафедре анатомии и анализ эффективности оценки знаний // Наука и Здравоохранение. 2019. 1 (Т.21). С. 105-110. Kozhanova S.K., Yesbolatova G.M. Objective structured practical examination, experience of implementation at the department of anatomy and analysis of the effectiveness of knowledge assessment. Nauka i Zdravookhranenie [Science & Healthcare]. 2019, (Vol.21) 1, pp. 105-110. Кожанова С.К., Есболатова Г.М. Объективті құрылымдалған тәжірибелік емтихан, анатомия кафедрасында енгізу тәжірибесі және білімді бағалау тиімділігін талдау // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2019. 1 (Т.21). Б. 105-110.

Авторизируйтесь для отправки комментариев