Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
ПАНДЕМИЯ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДИАТРИЯНЫ ОНЛАЙН ОҚЫТУДЫҢ БІРІНШІ ТӘЖІРИБЕСI
Қашықтықтан оқыту медицинадағы негізгі әдіс ретінде осы уақытқа дейін тек жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруде қолданылып келді. COVID-19 пандемиясының дамуы бұрын-соңды болмаған қауіпсіздік шараларын, соның ішінде білім беру саласында қолдануды талап етті. Жұмыстың мақсаты: Алтай мемлекеттік медициналық университеті мен Семей медициналық университеті мысалында педиатрларға қашықтықтан оқыту әдістерін қолданудағы жағымды және жағымсыз факторларды бағалау. Педиатрлық бейін кафедраларында оқу процесін қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен алғашқы нәтижелерін талдау. Әр түрлі білім беру платформалары қолданылады (Moodle және KEYPS). Нәтижесінде біз студенттердің белгілі бір технологиялық базаның жетіспеушілігімен және оқытушылар құрамының жаңа жағдайда жұмыс істеуге даярлануымен байланысты екі университеттің үдерісіне және іс жүзінде бірдей мәселелеріне қанағаттанудың ұқсас көрсеткіштерін анықтадық.
Көрген адамдардың саны: 392

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Медициналық білімберу

Библиографиялық сілтемелер

Ахметжанова Д.А., Лобанов Ю.Ф., Дюсупова Б.Б., Строзенко Л.А., Болденкова И.Ю., Миллер В.Э., Оробей М.В. Пандемия жағдайында педиатрияны онлайн оқытудың бірінші тәжірибесi // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2020. 6 (Т.22). Б. 86-90. doi 10.34689/SH.2020.22.6.012

Авторизируйтесь для отправки комментариев