НЕОНАТОЛОГ РЕЗИДЕНТТЕРІН ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ЭЛЕКТИВТІ ПӘНДЕРДІҢ РӨЛІ
Кіріспе: Қазіргі уақытта медицинада жоғары білікті мамандарды даярлаудың маңызды аспектісі пән бойынша алған білімдерін кеңейтуге, тереңдетуге және жүйелеуге мүмкіндік беретін элективті курстарды ұйымдастыру болып табылады.
Зерттеудің мақсаты "неонатология" мамандығы бойынша резидентураның білім беру бағдарламасындағы элективті пәндерінің орны мен рөлі туралы мәселені зертеу болды.
Әдістері: Зерттеу материалы негізгінде мамандықты зерделеу үшін міндетті түрде сайланатын элективті пәндер болып табылады, олардың мазмұны бейіндік құзыреттер мен оқыту нәтижелеріне сәйкес неонатолог резиденттерінің кәсіби мүдделерін қанағаттандыруға мүмкіндік береді. Біз 2019-2021 ж. ж. кезеңінде таңдалған пәнді зерделегеннен кейін өткізілген жасырын сауалнама арқылы неонатолог резиденттерін даярлау кезінде элективті пәндер каталогына сұранысты талдауды, элективті пәндер каталогы компонентін таңдаумен, оқыту сапасымен және осы пән бойынша алынған білімді бағалаумен қанағаттануды талдауды жүзеге асырдық.
Нәтижелері: жүргізілген жұмысты талдау негізінде біз элективті пәндерді анықтаудың бес стратегиясын анықтадық: тереңдету, кеңейту, толықтыру, әртүрлілік, қолдану. Сұралғандардың 90,3% - ы таңдау бойынша осы компонентті құрудың өзектілігі мен қажеттілігін мойындады. Білім алушылардың көпшілігі оқытушыларды оқыту барысында алған білімдерін іс жүзінде қолдануға бағыттайтын, оларды шындықта (курацияда, практикалық дағдылар орталығында) жоғалта отырып, оқытылатын материалды кәсіби қызметте пайдалануға бағдарлайтын оқытушылардың жоғары кәсіби деңгейін атап өтті. Респонденттердің 92,6% - ы барлық оқытушылар білім алушылардың табыстарына мүдделі, оқу процесінде құрметпен және бір мезгілде талапшыл екенін атап өтті.
Қорытындылар: элективті пәндерді және кейіннен жеке білім беру траекториясын саналы түрде өз бетінше таңдау неонатолог резиденттерге пән бойынша алған білімдерін кеңейтуге, тереңдетуге және жүйелеуге, ҚР-дағы нәрестелер өлімінің көрсеткіштерін төмендетуге бағытталған білім мен дағдыларды жүйелі және мақсатқа бағытталған игерудің кәсіби шеберлігін дамытуға және жетілдіруге мүмкіндік береді.
Көрген адамдардың саны: 216
Мақалалар санаты:
Медициналық білімберу
Библиографиялық сілтемелер
Қизатова С.Т., Дюсенова С.Б., Ерёмичева Г.Г., Ерімбетова Н.А., Кирьянова Т.А. Неонатолог резиденттерін даярлау процесіндегі элективті пәндердің рөлі // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2022. 2 (Т.24). Б. 193-199. doi: 10.34689/SH.2022.24.2.023Ұқсас жариялымдар:
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА СУИЦИДТІҢ АЛДЫН АЛУДЫҢ НАҚТЫ ШАРАЛАРЫН ОДАН ӘРІ ЗЕРДЕЛЕУДІҢ ШҰҒЫЛ ҚАЖЕТТІЛІГІ
МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ЖЕТІЛДІРУ НЕГІЗІНДЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ КӨМЕКТІҢ ЖОҒАРЫ САПАСЫНА
ТИІМДІЛІК МОНИТОРИНГІ ЖӘНЕ НАҚТЫ ДЕРЕКТЕРГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН МЕЙІРБИКЕ ІСІН ОҚЫТУДЫ ЖЕТІЛДІРУ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ҚОҒАМДЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ, СТОМАТОЛОГИЯ, ФАРМАЦИЯ ЖӘНЕ МЕЙІРГЕР ІСІ МЕКТЕБІНІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ПӘНДЕРІН ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАЛАУДЫ ТАЛДАУ
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ АКАДЕМИЯЛЫҚ ҰТҚЫРЛЫҚТЫ ЖӘНЕ ШЕТЕЛДЕН СТУДЕНТТЕРДІ ҚАБЫЛДАУДЫ ЖҮЙЕЛЕУ: СЕМЕЙ МЕН ЖАПОНИЯДА (КОЧИ ЖӘНЕ ХИРОСИМА) ОДАН ӘРІ БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТАРДЫ ОРНАТУҒА ҰМТЫЛУ