Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
ЗАМАНАУИ БІЛІМДІЛІК ТЕХНОЛОГИЯСЫ АУРУХАНА ІШІЛІК ИНФЕКЦИЯ ТУРАЛЫ МЕДИК-СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІН ЖОҒАРЫЛАТУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ
Кіріспе: Мультимедиялық оқыту – бұл оқушы өзіне берілген сөздер мен суреттерден ойша бейнені құрастыратын білім беру процесі. Бұл зерттеудің мақсаты 2 және 5 курс медицина студенттеріне арналған презентацияларға мультимедиялық оқытудың ұсынылған принциптерін қолдану мүмкіндігін тексеру болды. Әдістері: Бұл зерттеу медициналық студенттердің инфекциялық бақылау туралы хабардарлығын арттыруға білім беру шараларының әсерін салыстыру үшін жүргізілген рандомизацияланған сынақ болып табылады. Презентация мен нұсқаулық бейнені зерттеуші ДДҰ мен CDC ұсыныстарын және олардың зерттеу нәтижелерін пайдалана отырып әзірледі. Нәтижелері: Зерттеуге Қарағанды медицина университетінің 2 және 5 курстарының 180 студенті таңдалды. Ауруханаішілік инфекциялардың алдын алу бойынша біліктілік деңгейін анықтауға арналған базалық тест қанағаттанарлық нәтиже көрсетті. Білім беру интервенциясын енгізу жалпы орташа баллдың 11,89 (2,6) баллдан 14,56 (2,23) баллға дейін жақсарғанын көрсетті. Зерттеу топтарында білімнің статистикалық маңызды жақсаруы білім беру араласудан кейін оның түріне қарамастан анықталды. Қорытынды: Біздің зерттеуіміз медицина факультетінің студенттері арасында ауруханаішілік инфекциялардың алдын алудың ауыртпалығы мен стандарттары туралы студенттердің хабардарлығын арттыруда мультимедиялық технологияларды қолданудың тиімділігін көрсетті. Біз жасаған анимациялық контентті енгізу студенттердің назарын ауруханаішілік инфекциялардың ауыртпалығына аударуға және оларды ауруханаішілік инфекциялардың эпидемиологиясын және алдын алу шараларын зерттеуге ынталандыруға мүмкіндік берді.
Көрген адамдардың саны: 282

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Медициналық білімберу

Библиографиялық сілтемелер

Култанова Э., Турмухамбетова А., Турдыбекова Я., Нукештаева К. Заманауи білімділік технологиясы аурухана ішілік инфекция туралы медик-студенттердің білім деңгейін жоғарылату әдісі ретінде // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2022. 2 (Т.24). Б. 200-206. doi: 10.34689/SH.2022.24.2.024

Авторизируйтесь для отправки комментариев