ГЕНЕТИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ВРОЖДЕННОЙ ДИСФУНКЦИИ КОРЫ НАДПОЧЕЧНИКОВ, ОБУСЛОВЛЕННОЙ ДЕФИЦИТОМ 21-ГИДРОКСИЛАЗЫ, У ЛИЦ КАЗАХСКОЙ НАЦИОНАЛЬНОСТИ
2024 year | Issue: 1 | Pages: 15-21
SYSTEMIZING INTERNATIONAL ACADEMIC EXCHANGES AND THE ENROLLMENT OF STUDY ABROAD STUDENTS AND SUSTAINING THAT APPROACH: SEEKING TO ESTABLISH FURTHER COOPERATIVE FRAMEWORKS IN SEMEY AND JAPAN (KOCHI AND HIROSHIMA)
2024 year | Issue: 1 | Pages: 231-236
COMPARATIVE ANALYSIS OF KNOWLEDGE, ATTITUDES, AND BEHAVIOR IN EVIDENCE-BASED NURSING PRACTICE AMONG ACADEMIC AND APPLIED BACHELOR'S DEGREE STUDENTS
2024 year | Issue: 1 | Pages: 220-230
DIAGNOSTIC METHODS FOR STUDYING THE COMMON TRUNCUS ARTERIOSUS IN RADIOLOGY
2024 year | Issue: 1 | Pages: 210-219
ДИАГНОСТИЧЕСКАЯ И ТЕРАПЕВТИЧЕСКАЯ ЛАПАРОСКОПИЯ ПРИ ТРАВМАХ ЖИВОТА. ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ.
2024 year | Issue: 1 | Pages: 201-209
КЛИНИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙ МЫСАЛЫНДАҒЫ АНКИЛОЗДАУШЫ СПОНДИЛИТ КЕЗІНДЕГІ ОСТЕОПОРОЗ БЕН ОСТЕОГЕНЕЗ – ҚАРАМА-ҚАРСЫ ҮРДІСТЕРДІҢ БЕЛСЕНДІРІЛУІ
2024 year | Issue: 1 | Pages: 253-258
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ҚОҒАМДЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ, СТОМАТОЛОГИЯ, ФАРМАЦИЯ ЖӘНЕ МЕЙІРГЕР ІСІ МЕКТЕБІНІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ПӘНДЕРІН ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАЛАУДЫ ТАЛДАУ
2024 year | Issue: 1 | Pages: 237-246
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ АКАДЕМИЯЛЫҚ ҰТҚЫРЛЫҚТЫ ЖӘНЕ ШЕТЕЛДЕН СТУДЕНТТЕРДІ ҚАБЫЛДАУДЫ ЖҮЙЕЛЕУ: СЕМЕЙ МЕН ЖАПОНИЯДА (КОЧИ ЖӘНЕ ХИРОСИМА) ОДАН ӘРІ БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТАРДЫ ОРНАТУҒА ҰМТЫЛУ
2024 year | Issue: 1 | Pages: 231-236
FIBROBRONCHOSCOPIC PICTURE AT PATIENTS WITH ACUTE ABSCESS AND GANGRENE OF LUNG BY COMBINED TREATMENT WITH PLASMA FRACTIONS CRYOSUPERNATANT AND PLASMAPHERESIS WITH RECOVERY LOSS OF PLASMA OF CRYOSUPERNATANT FRACTION OF PLASMA
2012 year | Issue: 3 | Pages: 32-33
LONG-TERM RESULTS OF SURGICAL TREATMENT OF ACUTE ADHESIVE INTESTINAL OBSTRUCTION
2012 year | Issue: 3 | Pages: 29-32
REHABILITATION THERAPY AFTER SURGERY FOR ANORECTAL MALFORMATIONS AND HIRSCHSPRUNG'S DISEASE IN CHILDREN
2012 year | Issue: 3 | Pages: 27-28
ALLACATION OF HLA ANTIGENES IN PATIENTS WITH ISCHEMIC HEART DISEASE WITH CEREBROVASCULAR PATHOLOGY
2012 year | Issue: 3 | Pages: 23-26