DIAGNOSIS OF HEMODYNAMIC DISORDERS IN PREMATURE NEWBORNS. LITERATURE REVIEW.
2023 year | Issue: 4 | Pages: 172-181
THE ROLE OF SNCA GENE POLYMORPHISMS IN THE DEVELOPMENT OF CARDIAC AUTONOMIC NEUROPATHY IN INDIVIDUALS OF KAZAKH ETHNICITY
2023 year | Issue: 4 | Pages: 59-66
ЛОСКУТ КАРАПАНДЗИКА ДЛЯ РЕКОНСТРУКЦИИ ДЕФЕКТА НИЖНЕЙ ГУБЫ. КЛИНИЧЕСКИЙ СЛУЧАЙ.
2023 year | Issue: 4 | Pages: 270-273
THE ROLE OF MAGNETIC RESONANCE IMAGING AND COMPUTED TOMOGRAPHY IN STUDYING THE MORPHOLOGICAL FEATURES OF THE LEFT ATRIAL APPENDAGE IN THROMBUS FORMATION: A LITERATURE REVIEW
2023 year | Issue: 4 | Pages: 163-171
КОРРЕКТИРОВКА ПО ПОЛУ ПЛОДА ПРИ ПОСТРОЕНИИ ИНДИВИДУАЛЬНЫХ ГРАФИКОВ ДЛЯ ОЦЕНКИ РИСКА ЗАДЕРЖКИ ВНУТРИУТРОБНОГО РОСТА
2023 year | Issue: 4 | Pages: 92-100
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ МЕДИЦИНА МЕКТЕБІНІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ПӘНДЕРІН ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАЛАУДЫ ТАЛДАУ
2023 year | Issue: 6 | Pages: 260-270
ЕМДЕУ-АЛДЫН АЛУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ҚАЛДЫҚТАРЫМЕН ҚАУІПСІЗ ЖҰМЫС ІСТЕУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. ӘДЕБИЕТТІК ШОЛУ
2023 year | Issue: 6 | Pages: 246-259
ТҮБІР ӨЗЕКТЕРІНІҢ МОРФОЛОГИЯЛЫҚ ЖҮЙЕСІ ЖӘНЕ СОЗЫЛМАЛЫ ТҮБІРҰШЫ ПЕРИОДОНТ ҚАБЫНУЫН ИРРИГАЦИЯЛАУ ҮШІН ҚОЛДАНЫЛАТЫН ПРЕПАРАТТАР
2023 year | Issue: 6 | Pages: 235-245
ӨТ ТАС АУРУЫ ЖӘНЕ МЕХАНИКАЛЫҚ САРҒАЮМЕН АСҚЫНҒАН БИЛИАРЛЫ ПАНКРЕАТИТ. ӘДЕБИ ШОЛУ
2023 year | Issue: 6 | Pages: 217-234
МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАМАҚТАНУ ЖАҒДАЙЫН БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ: АНТРОПОМЕТРИЯЛЫҚ ПАРАМЕТРЛЕРГЕ НАЗАР АУДАРУ. ӘДЕБИ ШОЛУ.
2023 year | Issue: 6 | Pages: 207-216
CONSEQUENCES OF THE CORONAVIRUS INFECTION: THE POST-COVID SYNDROME AND MENTAL MANIFESTATIONS. LITERATURE REVIEW
2024 year | Issue: 1 | Pages: 147-155
FEATURES OF THE SICKNESS BEHAVIOR OF ARTERIAL HYPERTENSION AND OBESITY DURING THE PANDEMIC OF COVID-19 CORONAVIRUS. REVIEW
2024 year | Issue: 1 | Pages: 156-167
INTERRELATION OF INTRAABDOMINAL HYPERTENSION AND MARKERS OF GASTROINTESTINAL TRACT INJURY IN PATIENTS WITH MULTIORGAN DYSFUNCTION
2024 year | Issue: 1 | Pages: 168-178
QUALITY OF LIFE IN PRIMARY BILIARY CHOLANGITIS AND ITS ASSESSMENT
2024 year | Issue: 1 | Pages: 191-200