Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ МЕДИЦИНА МЕКТЕБІНІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ПӘНДЕРІН ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАЛАУДЫ ТАЛДАУ
Кіріспе. Семей медициналық университетінде (СМУ) оқу процесінің негізі Академиялық адалдық болып табылады, оны жүзеге асыру Академиялық адалдық лигасының объективті стандарттарын сақтаумен қамтамасыз етіледі. Медициналық ЖОО-да тиімді оқыту пәннің қорытынды бағасы (ПҚБ) бойынша бағаланатын оқытудың түпкілікті нәтижелеріне қол жеткізумен айқындалады. 2022-2023жж. Медицина мектебінің бакалавриат ПҚБ нәтижелерін талдау Академиялық адалдық лигасының критерийлері бойынша, алдын-ала белгіленген шекті деңгеймен және қалыпты үлестірімге (Bell Curve) сәйкес қойылған бағаларды бөлу қисықтарымен жүргізілді. Зерттеудің мақсаты. 2022-2023 жылдарға арналған Медицина мектебінің "Медицина" білім беру бағдарламасы (ББ) бойынша 1 курс және «Жалпы медицина» ББ 2-5 курс бакалаврларының пәннің қорытынды бағалау нәтижелерін талдау. Материалдар мен әдістер. SPSS statistics 20.0 бағдарламасында 2022-2023 жылдарға арналған "Жалпы медицина" және "Медицина" ББ бойынша 1645 білім алушының ПҚБ талданды. Бөлудің қалыпты жағдайын тексеру нәтижелері бойынша Колмогоров-Смирновтың өлшем көрсеткіші және оның статистикалық маңыздылығы анықталды. Келесі параметрлер анықталды: медиана мәні, бағалаудың қалыпты таралуының стандартты ауытқуы, орташа мән және сенімділік аралығы, білім алушылардың бағаларының Bell Curve қалыпты таралу шкаласына сәйкестігі. Сондай-ақ, 2021-2022 және 2022-2023 оқу жылдарындағы жазғы емтихан сессияларының орташа мәндерін салыстыру мақсатында қалыпты таралумен тәуелсіз іріктеулер үшін Стьюденттің t-критерийі қолданылды. Нәтижелер. Білім алушылардың ПҚБ талдау нәтижелері бойынша бағалардың қалыпты бөлінуі "жасушалық метаболизм", "өмірдің химиялық, молекулалық және физикалық негіздері", "қалыпты жағдайда тірек-қимыл жүйесі", "қазақ/орыс тілі", "Ғылыми зерттеулерге және биостатистикаға кіріспе" пәндері бойынша 1 курста, "кардиореспираторлық жүйе" пәндері бойынша байқалды қалыпты", "несеп-жыныс жүйесі қалыпты", "жүйке жүйесі және сезім мүшелері қалыпты", "аурулардың биологиялық негіздері", "клиникалық эпидемиология және биостатистика негіздері", "санитарлық микробиология"2 курста," жалпы патология " пәндері бойынша, "Жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің патологиясы", "кардиореспираторлық жүйенің патологиясы", "тірек - қимыл жүйесінің патологиясы", "дәлелді медицина және статистикалық талдау әдістерін қолдану", "Қауіпсіз ана болу" 3 курста, "клиникадағы балалар аурулары", "клиникадағы несеп-жыныс жүйесі", "кардиореспираторлық жүйе" пәндері бойынша клиникада", "клиникадағы тірек-қимыл жүйесі", "медицинада ғылыми зерттеулер жүргізу", "топографиялық анатомия", "клиникалық фармакологияның жалпы мәселелері" 4 курста, "жалпы дәрігерлік практика негіздері" пәндері бойынша, "Клиникадағы жүйке жүйесі мен сезім мүшелері"," клиникадағы Қан мен лимфа"," шұғыл медицина"," жұқпалы аурулар " 5-курста. Қорытындылар. Алынған мәліметтер осы пәндер бойынша сапалы оқытуды, студенттердің білімін объективті бағалауды, оқыту мен бағалау әдістерінің сәйкестігін, оқытушылардың кәсібилігін көрсете алады. Сондай-ақ студенттің t-критерийі бойынша 2021-2022жж. және 2022-2023жж. ПҚБ орташа мәндеріне салыстырмалы талдау жүргізілді. 2022-2023 жылдары 1,2,3,4 курс бойынша 2021-2022 жылдармен салыстырғанда ПҚБ орташа мәнінің статистикалық маңызды өсуі байқалды (р=0,0001). 5-курс бойынша ПҚБ орташа мәнінің жоғарылауы байқалды, бірақ ол статистикалық тұрғыдан маңызды емес (р=0,339). Бұл ПҚБ есептеудің объективтілігін көрсетуі мүмкін.
Алтай A. Дюсупов1, https://orcid.org/ 0000-0003-0875-1020 Жанаргуль К. Смаилова1, http://orcid.org/0000-0002-4513-4614 Салтанат Е. Узбекова1, http://orcid.org/0000–0002–3673–1169 Ынкар О. Кайрханова1, https://orcid.org/0000-0001-9533-1723 Сауле Б. Маукаева1, http://orcid.org/ 0000-0002-2679-6399 Айнаш С. Оразалина1, http://orcid.org/0000-0003-4594-0138 Сауле K. Кожанова1 , http://orcid.org/0000-0003-3807-9765 Дархан Е. Узбеков2, http://orcid.org/0000-0003-4399-460Х Айгуль Б. Дюсенбаева1, https://orcid.org/0009-0000-7552-4763 1 «Семей медицинский университеті» КЕАҚ, Семей қ., Қазақстан Республикасы; 2 «Еуразия ұлттық университеті» КЕАҚ, Астана қ., Қазақстан Республикасы.
1. Узбекова С.Е., Маукаева С.Б., Оразалина А.С., Узбeкoв Д.E., Жунусов Е.Т. Опыт внедрения интегрированной образовательной программы и оценка эффективности дистанционной формы обучения на 1 курсе // Наука и Здравоохранение. 2020. 3(Т.22). С. 127-133. doi 10.34689/SH.2020.22.3.016 2. Costello E., Corcoran M., Barnett J. et al. Information and communication technology to facilitate learning for students in the health professions: current uses, gaps and future directions // Online learning: Official Journal of the Online Learning Consortium. 2014. 18(4):1–18. 3. MIT Procedures for Dealing with Academic Misconduct and Dishonesty. https://policies.mit.edu/policies-procedures (Accessed 28 February 2019). 4. Richard E. Hawkins, Catherine M. Welcher, Eric S. Holmboe, Lynne M. Kirk, John J. Norcini, Kenneth B. Simons, Susan E. Skochelak. Implementation of Competency-Based Medical Education: Are We Addressing the Concerns and Challenges? // Med Educ. 2015 Nov;49(11):1086-102. doi: 10.1111/medu.12831. 5. Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area https://enqa.eu/wp-content/uploads/2015/11/ESG_2015.pdf (Accessed 27 February 2019). 6. Statutes and Ordinances of the University of Cambridge https://www.admin.cam.ac.uk/univ/so/2018/chapter02-section19.html (Accessed 28 February 2019). 7. Student code of conduct of Nazarbayev University. https://nu.edu.kz/wpcontent/uploads/2017/11/NU-Student-Code-of-Conduct.pdf (Accessed 28 February 2019). 8. Tukmos: Expedition council in medicine creation of training standards and definition systems. 04.06.2013’den itibaren geçerlidir // Tukmos, göğüs hastaliklari çekirdek müfredati, v.2.0 References: [1] 1. Uzbekova S.E., Maukaeva S.B., Orazalina A.S., Uzbekov D.E., Zhunusov E.T. Opyt vnedreniya integrirovannoi obrazovatel'noi programmy i otsenka effektivnosti distantsionnoi formy obucheniya na 1 kurse [Experience in implementing an integrated educational program and assessing the effectiveness of distance learning in the 1st year]. Nauka i Zdravookhranenie [Science & Healthcare]. 2020. 3(Т.22). С. 127-133. doi 10.34689/SH.2020.22.3.016 [in Russian]
Көрген адамдардың саны: 39

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Медициналық білімберу

Библиографиялық сілтемелер

Дюсупов А.A., Смаилова Ж.К., Узбекова С.Е., Кайрханова Ы.О., Маукаева С.Б., Оразалина А.С., Кожанова С.K., Узбеков Д.Е., Дюсенбаева А.Б. 2022-2023 Оқу жылындағы Медицина Мектебінің білім алушыларының пәндерін қорытынды бағалауды талдау // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2023. 6 (Т.25). Б. 260-270. DOI 10.34689/SH.2023.25.6.028

Авторизируйтесь для отправки комментариев