Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
ОБЪЕКТИВТІ ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН ТӘЖІРИБЕЛІК ЕМТИХАН, АНАТОМИЯ КАФЕДРАСЫНДА ЕНГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІ ЖӘНЕ БІЛІМДІ БАҒАЛАУ ТИІМДІЛІГІН ТАЛДАУ
Мақала медициналық ЖОО студенттерін дайындауда құзыреттілік тәсілдің енгізілуіне байланысты анатомия бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды бағалау әдістерін дамытуға арналған. Анатомия пәні бойынша қорытынды баға шығару кезінде теориялық және практикалық білімді кешенді тексеру жүргізіледі, сондай-ақ клиникалық жағдайларды қарау кезінде анатомия бойынша білімді практикада қолдана білу бағаланады. Дене құрылысының үш өлшемді тұжырымдамасын ескере отырып, анатомия бойынша студенттердің практикалық білімі мен іскерлігін объективті бағалау үшін үш өлшемді анатомиялық модельдер мен препараттар қолданылады. Объективті құрылымдалған тәжірибелік емтихан (ОҚТЕ) авторлармен анатомия бойынша практикалық дағдыларды бағалау және нақты материалды клиникалық аспектілермен интеграциялау үшін ең тиімді құрал ретінде қарастырылады. ҚМЭЖ әдістемесін жетілдіру клиникалық жағдайларды енгізуде, аралас және клиникалық пәндермен интеграциялауда, визуализация әдістерін және қазіргі заманғы
Сауле К. Кожанова 1, https://orcid.org/0000-0003-3807-9765 Гуля М. Есболатова 1, https://orcid.org/0000-0002-5804-7085 1 Анатомия кафедрасы, Семей медициналық университеті, Семей қ., Қазақстан Республикасы
1. Chandelkar U.K., Rataboli P.V., Samuel L.J., Kamat A.S., Bandodkar L.V. Objective structured practical examination: our experience in Pharmacology at Goa Medical College, Bambolim Goa, India. International Journal of Scientific Reports. 2015, 1, pp.113-7. 2. David A Sloan, Michael B. Donnelly, Richard W. Schwartz, and William E. Strodel. The Objective Structured Clinical Examination The New Gold Standard for Evaluating Postgraduate Clinical Performance. Annals of surgery. 1995, 222, 6, pp.735-742. 3. Jaswal S., Jugesh C., Kaur J., Gupta S., Singh T. Assessment for learning with Objectively Structured Practical Examination in Biochemistry. Indian Journal of Basic and Applied Medical Researches.2015, 5(4), pp.784-90. 4. Jaswal S., Chattwal J., Kaur J., Gupta S., Singh T. Assessment for learning with Objectively Structured Practical Examination in Biochemistry. International Journal of Applied and Basic Medical Research. 2015, Aug, 5 (Suppl 1), pp71-5. 5. Malik S.L., Manchanda S.K., Deepak K.K., Sunderam K.R. The attitudes of medical students to the objective structured practical examination. Medical Education. 1988 Jan, 22(1), pp. 40-46. 6. Mate V.H., Sahasrabudhe R.A., Pandit V.A., Beri S.G. OSPE as the tool to assess application of pharmacology knowledge of II MBBS students: teachers’ perceptions. International Journal of Health Scientific Researches. 2016, 6(6), pp. 117-22. 7. Michaelsen L.K. Three Keys to Using Learning Groups Effectively. Teaching Excellence: Toward the Best in the Academy. 9, 5, POD Network, 1998. 8. Muhammad Zafar, Ahmed Yaqinuddin, Faisal Ikram and Paul Ganguly practical examinations - OSPE, OSCE and SPOT. Education in Anatomical Sciences, Edition: 2013, Ch. Practical Examinations - OSPE, OSCE and Spot. Publisher: Nova Publishers, New York, Editors: Paul Ganguly, pp. 223-237. 9. Nayar U., Malik S.L., Bijlani R.L. Objective structured practical examination: a new concept in assessment of laboratory exercises in preclinical sciences. Medical education.1986 May, 20(3), pp. 204-9. 10. Nisha Ram Relwani, Rishikesh A. Wadke, Seema Anjenaya, Pradeep N. Sawardekar. Effectiveness of objective structured practical examination as a formative assessment tool as compared to traditional method for MBBS students. International Journal of Community Medicine and Public Health. 2016, 3, 12, pp. 3526-3532. 11. Pallavi K. Introduction of OSPE (Objective Structured Practical Examination) Along with Traditional Practical Examination (TPE) for first MBBS Students. Indian Journal of Applied Researches. 2013, 3(8), pp.70-1. 12. Rajan R., Jain A., Rashmi Bhujade R. OSPE in anatomy: New dimension in assessment. International Journal of Anatomical Researches. 2016, 4, pp.1789-94. 13. Ranga Rao D., Parameswari Babu U., Kalyan Chakravarthy C. V., Ramya N. Objective structured practical examination (OSPE) as a tool in formative assessment of II MBBS students, in pathology. International Journal of Researches in Medical Sciences. 2018, 6, 1, pp.221-224. 14. Reem Rachel Abraham, Rao Raghavendra, Kamath Surekha, and Kamath Asha. A trial of the objective structured practical examination in physiology at Melaka Manipal Medical College, India. Advanced Physiological Education. 2009, 33, pp. 21–23. 15. Ronald M. Harden, Robert G. Cairncross. Assessment of practical skills: The objective structured practical examination (OSPE). Studies in Higher Education. 1980, 5, pp. 187-196. 16. Shaifali I., Ahsan M., Mallick A. A study on objective structured practical examination (OSPE) as a tool for assessment of medical students. Indian Journal of Basic and Applied Medical Researches. 2016; 5(2):784-90. 17. Supriya D. Malhotra, Kartik N. Shah, and Varsha J. Patel. Objective structured practical examination as a tool for the formative assessment of practical skills of undergraduate students in pharmacology. Journal of Education and Health promotion. 2013, 2, p. 53. 18. Smith C.F., McManus B. The integrated anatomy practical paper: A robust assessment method for anatomy education today. Anatomical Sciences Education. 2015 Jan-Feb, 8(1), pp. 63-73. 19. Wani P.D., Dalvi V.S. Objective structured practical examination vs. traditional clinical examination in Human Physiology: Student’s perception. International Journal of Medical Science and Public Health. 2013, 2, pp.543-7. 20. Watson W.E., Michaelsen, L.K. & Sharp, W. Member competence, group interaction and group decision-making: A longitudinal study. Journal of Applied Psychology. 1991, 76, pp.801-809. 21. Yaqinuddin A., Zafar M., Ikram M.F., Ganguly P. What is an objective structured practical examination in anatomy? Anatomical Sciences Education. 2013. Mar-Apr, 6(2), pp. 125-33.
Көрген адамдардың саны: 650

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Медициналық білімберу

Библиографиялық сілтемелер

Кожанова С.К., Есболатова Г.М. Объективный структурированный практический экзамен, опыт внедрения на кафедре анатомии и анализ эффективности оценки знаний // Наука и Здравоохранение. 2019. 1 (Т.21). С. 105-110. Kozhanova S.K., Yesbolatova G.M. Objective structured practical examination, experience of implementation at the department of anatomy and analysis of the effectiveness of knowledge assessment. Nauka i Zdravookhranenie [Science & Healthcare]. 2019, (Vol.21) 1, pp. 105-110. Кожанова С.К., Есболатова Г.М. Объективті құрылымдалған тәжірибелік емтихан, анатомия кафедрасында енгізу тәжірибесі және білімді бағалау тиімділігін талдау // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2019. 1 (Т.21). Б. 105-110.

Авторизируйтесь для отправки комментариев