Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
ТОНИ БЬЮЗЕНДІҢ КЛИНИКАЛЫҚ ЖӘНЕ РАДИАЦИЯЛЫҚ ОНКОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗИЯТКЕРЛІК КАРТАСЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ МОДЕЛІНІҢ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ (МЫСАЛЫ МЕЙІНДІ ҰСЫНУ ҮШІН)
Кіріспе: Медициналық білім беруде оқытудың белсенді түрлерін қолдану болашақ маманды оқытудың ажырамас бөлігі болып табылады. Мұндай әдістердің біріне cased-based learning (СBL) – клиникалық жағдай негізінде оқыту (кейс), теам-based learning (TBL) – топтарда оқыту әдісі жатады. Қолданылатын оқыту әдістері ақпаратты талдау мен өңдеуге жауап беретін мидың әртүрлі бөліктерін іске қосады. Тони Бьюзеннің әзірлеген оқыту әдісі - интеллект-карта мидың барлық бөліктерін барынша толық пайдалануға мүмкіндік береді. Интеллект-карта- бұл графикалық түрдегі ақпаратты бейнелеу технологиясы; өзінің барлық шығармашылық әлеуетін пайдалана отырып, ойлауға, ақпаратты тиімді құрылымдауға мүмкіндік беретін құрал. Бұл жұмыстың тәжірибелік жаңалығы әр түрлі клиникалық және теориялық пәндерді бір пән шеңберінде бірыңғай тұтастыққа интеграциялаудан тұрады. Жұмыстың мақсаты: қашықтықтан оқыту кезінде студенттердің білімін қалыптастыру үшін интеллект - карта әдісін қолданудың тиімділігін көрсету. Материалдар мен әдістер: КеАҚ «Семей медицина университетінің» «Жалпы тәжірибе дәрігері» мамандығы бойынша 6 курстың 12 топтарының арасында және ЖМФ 5 курстың 16 топтарының арасында «Бас миының ісіктері (бас миы менингиомасы мысалында)» тақырыбы бойынша сабақ өткізілді. Барлық топтар 2 кіші топқа бөлінді: бақылау және тәжірибелік (5 курстың 8 тобынан және әрқайсысында интернатураның 6 тобынан). Студенттердің интеллект-карта түрінде сабақ өткізу нысаны туралы ой - пікірін анықтау үшін сауалнама жүргізілді. Сауалнама жартылай жабық түрде құрастырылды: жауап нұсқаларының болуымен және өз тұжырымдарын жазу мүмкіндігімен. Нәтижелер мен талқылаулар: Біз интеллект-карта әдісін қолданған кезде кафедрада білім беру үрдісінің тиімділігі мен сапасы жоғарылауы мүмкін деп болжадық. Жалпы алғанда студенттердің 73,2% - ы оқытудың жаңа, инновациялық әдістерін енгізуді, 67,3% - ы сабақты дәстүрлі түрде өткізгеннен қарағанда схема түрінде құрастырылған конспект ретінде мазмұндауды қолдаған. Сұралғандардың 65,9%-ы майнд-мэп әдісі арқылы оқыту үрдісін жеңіл әрі қызықты деп таныған. Қорытынды: жоғарыда айтылғандар бойынша интеллектуалды карталар әдісі оқу үрдісін студенттер үшін қызықты және әсерлі етуге мүмкіндік береді және медициналық білім беру мекемелеріндегі оқу үрдісі үшін қолайлы болып келеді деп қорытынды жасауға болады.
Александр В. Рахимбеков1, https://orcid.org/0000-0003-3894-2397 Тасболат А. Адылханов1, http://orcid.org/0000-0002-9092-5060 Баян Б. Бекетова1, Жансая Уагызханкызы1, http//orcid.org/0000-0003-3307-413X Айдана М. Рахманкулова 1, http//orcid.org/0000-0003-2698-9518 Коркем С. Салыкбаева1, http//orcid.org/0000-0003-3398-3595 1 «Семей медицина университеті» ҚеАҚ, Семей қаласы, Қазақстан Республикасы.
1. Адылханов Т.А., Байсалбаева А.С., Салыкбаева К.С., Жабагина А.С., Рахимбеков А.В. Свидетельство о внесение сведений в государственный реестр прав на объекты, охраняемым авторским правом «Модель преподавания в медицинских образовательных учереждениях путем интегрирования клинических дисциплин на основе интеллект карт Тони Бьюзена».- 2018 (свидетельство №913 от 11. 12.2018). 2. Бьюзен Т. Супермышление. – Пер. с англ. Е.А. Самсонов. – 4-е изд. – Мн.: Попурри, 2007. – 224с. 3. Бьюзен Т. Суперинтеллект. – Пер. с англ. Ю.Е. Андреева. – 3-е изд. – Мн.: Попурри, 2007. –400с. 4. Бьюзен Т. Умные родители – гениальный ребёнок. – Пер. с англ. С.А. Борович. – 3-е изд. – Мн.: Попурри, 2007. – 400с. 5. Бьюзен Т. Научите себя думать. – пер. с английского Герасимчик Ю.И. - Мн.: Попурри, 2014. – 224с 6. Найссер У. Познание и реальность. Смысл и принципы когнитивной психологии. – Благовещенск: БГК им. И.А. Бодуэна де Куртенэ, 1998. – 238с 7. Солсо Р.Л. Когнитивная психология. – Пер. Ссангл. – М.: Тривола, 1996. – 231с. 8. Холодная М.А. Психология интеллекта: парадоксы исследования. – Томск: Том. ун-т, 1997. – 294с. 9. Abdulhadi A. Alаmodi. Problem-based learning sessions and undergraduate research: a medical student's perspective and experience // Perspectives on Medical Education. - 2014. - Vol. 3, N 1. - P. 56-60. 10. Agustina Martinez-Garcia, Simon Morris, Michael Tscholl et al. Case-Based Learning, Pedagogical Innovation, and Semantic Web Technologies // Journal: IEEE Transactions on Learning Technologies. 2012. Vol. 5, N 2. P. 104-116. 11. Baldi I., Engelhardt J., Bonnet C. et al. Epidemiology of meningiomas // Neurochirurgie. 2014. Sept. 20. Vol. 22. P.115. 12. Bunmi S. Malau-Aduli, Adrian Y.S. Lee, Nick Cooling et al. Retention of knowledge and perceived relevance of basic sciences in an integrated case-based learning (CBL) curriculum // BMC Medical Education. - 2013, October. Vol. 13. P.139. 13. Claus Andreas Foss Rosenstand Case-Based Learning. - Encyclopedia of the Sciences of Learning. – 2012. – Р. 503-506. 14. Elaine H., Yew J., Henk G. Schmidt What students learn in problem-based learning: a process analysis // Instructional Science. 2012. Vol. 40, N 2. P. 371-395. 15. Igissinov N., Akshulakov S., Rakhimbekov, et al. Malignant Tumors of the Central Nervous System in Kazakhstan: Component Analysis of Incidence Dynamics Asian Pacific Journal of Cancer Prevention, Vol 16, 2015 P.2289-2295 16. Jerome I. Rotgans, Glen O'Grady, W.A.M. Alwis Introduction: studies on the learning process in the one-day, one-problem approach to problem-based learning // Advances in Health Sciences Education. 2011. Vol. 16, N4. P. 443-448. 17. Kaitlyn Brown, Mary Commandant, Adi Kartolo et al. Case based learning teaching methodology in undergraduate health sciences // Interdisciplinary Journal of Health Sciences. 2011. Vol. 2. P. 47-65 18. Michaelsen L.K., Parmelee D.X., McMahon K.K., Levine R.E. Team-based learning for Health Professionas Education: A Guide to Using Small Groups for Improving Learning. Sterling, VA: Stylus.- 2008. 188p. 19. Ostrom Q.T., Gittleman H., Liao P. et al. CBTRUS statistical report: primary brain and central nervous system tumors diagnosed in the United States in 2007–2011 // Neuro-Oncology. 2014. Vol. 16, suppl. 4. P. iv1–63. 20. Ostrom Q.T., Gittleman H., Farah P. et al. CBTRUS statistical report: primary brain and central nervous system tumors diagnosed in United States, 2006–2010 // Neuro-Oncology. 2013. Vol. 15, suppl. 2. P.18-23 References: 1. Adylkhanov T.A., Baisalbaeva A.S., Salykbaeva K.S., Zhabagina A.S., Rakhimbekov A.V. Svidetel'stvo o vnesenie svedenii v gosudarstvennyi reestr prav na ob"ekty, okhranyaemym avtorskim pravom «model' prepodavaniya v meditsinskikh obrazovatel'nykh ucherezhdenii putem integrirovaniya klinicheskikh distsiplin na osnove intellekt kart Toni B'yuzena» [Certificate on entering information into the state register of rights to objects protected by copyright “model of teaching in medical educational institutions by integrating clinical disciplines based on the intelligence of Tony Buzan’s cards]. – 2018, (Svidetel'stvo №913 от 11. 12.2018). [in Russian]. 2. B'yuzen T.i B. Supermyshlenie [Superthinking]. – Per. s angl. E.A. Samsonov. – 4-e izd. – Mn.: Popurri, 2007. – 224 p.] [in Russian]. 3. B'yuzen T. Superintellekt [Superintelligence]. – Per. s angl. Yu. E. Andreeva. – 3-e izd. – Mn.: Popurri, 2007. –400p. [in Russian]. 4. B'yuzen T. Umnye roditeli – genial'nyi rebenok [Smart parents - a brilliant child] – Per. s angl. S.A. Borovich. – 3-e izd. – Mn.: Popurri, 2007. – 400p. [in Russian]. 5. B'yuzen T. Nauchite sebya dumat' [Teach yourself to think] – per. s angliiskogo Gerasimchik Yu.I. - Mn.: Popurri, 2014. – 224p. [in Russian]. 6. Naisser U. Poznanie i real'nost'. Smysl i printsipy kognitivnoi psikhologii [Cognition and Reality. The meaning and principles of cognitive psychology] – Blagoveshchensk: BGK im. I.A. Boduena de Kurtene, 1998. – 238p. [in Russian]. 7. Solso R.L. Kognitivnaya psikhologiya [Cognitive psychology]. – Per. Ssangl. – M.: Trivola, 1996. – 231p. [in Russian]. 8. Kholodnaya M.A. Psikhologiya intellekta: paradoksy issledovaniya [Psychology of intelligence: the paradoxes of research]. Tomsk: Tom. un-ta, 1997. – 294p. [in Russian]. 9. Abdulhadi A. Alamodi Problem-based learning sessions and undergraduate research: a medical student's perspective and experience. Perspectives on Medical Education. 2014. Vol. 3, N 1. - P. 56-60. 10. Agustina Martinez-Garcia, Simon Morris, Michael Tscholl et al. Case-Based Learning, Pedagogical Innovation, and Semantic Web Technologies. Journal: IEEE Transactions on Learning Technologies. 2012. Vol. 5, N 2. P. 104-116. 11. Baldi I., Engelhardt J., Bonnet C. et al. Epidemiology of meningiomas. Neurochirurgie. 2014. Sept. 20. 12. Bunmi S. Malau-Aduli, Adrian Y.S. Lee, Nick Cooling et al. Retention of knowledge and perceived relevance of basic sciences in an integrated case-based learning (CBL) curriculum. BMC Medical Education. 2013, October. Vol. 13. P.139. 13. Claus Andreas Foss Rosenstand Case-Based Learning. - Encyclopedia of the Sciences of Learning. – 2012. – Р. 503-506. 14. Elaine H., Yew J., Henk G. Schmidt What students learn in problem-based learning: a process analysis. Instructional Science. 2012. Vol. 40, N 2. P. 371-395. 15. Igissinov N., Akshulakov S., Rakhimbekov. et al. Malignant Tumors of the Central Nervous System in Kazakhstan: Component Analysis of Incidence Dynamics. Asian Pacific Journal of Cancer Prevention, Vol 16, 2015. P.2289-2295 16. Jerome I. Rotgans, Glen O'Grady, W. A. M. Alwis Introduction: studies on the learning process in the one-day, one-problem approach to problem-based learning. Advances in Health Sciences Education. 2011. Vol. 16, N 4. P. 443-448. 17. Kaitlyn Brown, Mary Commandant, Adi Kartolo et al. Case based learning teaching methodology in undergraduate health sciences. Interdisciplinary Journal of Health Sciences. 2011. Vol. 2. P. 47-65 18. Michaelsen L.K., Parmelee D.X., McMahon K.K., Levine, R.E. Team-based learning for Health Professionas Education: A Guide to Using Small Groups for Improving Learning. Sterling, VA: Stylus.- 2008. 188p. 19. Ostrom Q.T., Gittleman H., Liao P. et al. CBTRUS statistical report: primary brain and central nervous system tumors diagnosed in the United States in 2007–2011. Neuro-Oncology. 2014. Vol. 16, suppl. 4. P. iv1–63. 20. Ostrom Q.T., Gittleman H., Farah P. et al. CBTRUS statistical report: primary brain and central nervous system tumors diagnosed in United States, 2006–2010. Neuro-Oncology. 2013. Vol. 15, suppl. 2. P.18-23
Көрген адамдардың саны: 201

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Медициналық білімберу

Библиографиялық сілтемелер

Рахимбеков А.В., Адылханов Т.А., Бекетова Б.Б., Уагызханкызы Ж., Рахманкулова А.М., Салыкбаева К.С. Тони Бьюзендің клиникалық және радиациялық онкология кафедрасындағы оқушылардың зияткерлік картасына негізделген қашықтықтан білім беру моделінің тиімділігін бағалау (мысалы мейінді ұсыну үшін) // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2020. 4 (Т.22). Б. 145-152. doi 10.34689/SH.2020.22.4.015

Авторизируйтесь для отправки комментариев