ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ҮШІН БІЛІМ БЕРУ КОНТЕНТІН ҚҰРУ ТӘЖІРИБЕСІ
Коронавирустық инфекция пандемиясының қазіргі заманғы жағдайында карантиндік шектеу шаралары мен өзін-өзі оқшаулау режимін енгізуге байланысты Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындары қашықтан оқыту форматына көшті. Аталмыш жұмыста Қазақстан Республикасының "Семей медицина университетінде" қашықтан оқыту үшін білім беру контентін құру тәжірибесі сипатталған.
Айгуль М. Токешева1, https://orcid.org/0000-0003-0651-7943
Альфия Р. Назарова1, https://orcid.org/0000-0002-5609-8655
Дархан М. Кайралинов1,
Темирлан С. Шынгаев1,
Ильяс В. Кривяков1
1 «Семей медицина университеті» ҚеАҚ,
Семей қ., Қазақстан Республикасы;
1. Гогицаева О.У., Кочисов В.К. Роль дистанционного образования в современных условиях // Азимут научных исследований: педагогика и психология. 2013. № 4. С. 10-12.
2. Инструкция по реализации дистанционного обучения в НАО «МУС». Департамент академической работы и Департамент инновационного образования НАО «Медицинский университет Семей». – Семей, 2020. 5с.
3. Кузнецова О.В. Дистанционное обучение: за и против // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2015. № 8-2. С. 362-364.
4. Сатова Р.К. Особенности организации и планирования дистанционного обучения в вузах РК на период пандемии Covid-19. http://online.zakon.kz (Дата обращения: 17.09.2020г.).
References:
1. Gogitsaeva O.U., Kochisov V.K. The role of distance education in modern conditions [Rol' distantsionnogo obrazovaniya v sovremennykh usloviyakh]. Azimuth of scientific research: pedagogy and psychology [Azimut nauchnykh issledovanii: pedagogika i psikhologiya]. 2013. №4. P. 10-12. [in Russian]
2. Instruktsiya po realizatsii distantsionnogo obucheniya v NAO «MUS». Departament akademicheskoi raboty i Departament innovatsionnogo obrazovaniya [Instruction on the implementation of distance learning at the Non-profit Joint-Stock Company "MUS". Department of Academic Work and Department of Innovative Education of the NJSC. "Semey Medical University"]. Semey, 2020. 5 p. [in Russian]
3. Kuznetsova O.V. Distantsionnoe obuchenie: za i protiv [Distance learning: for and against]. Mezhdunarodnyi zhurnal prikladnykh i fundamental'nykh issledovanii [International Journal of Applied and Basic Research. 2015. № 8-2. P. 362-364. [in Russian]
4. Satova R.K. Osobennosti organizatsii i planirovaniya distantsionnogo obucheniya v vuzakh RK na period pandemii Covid-19 [Peculiarities of organization and planning of distance education in universities of the Republic of Kazakhstan for the pandemic period Covid-19]. http://online.zakon.kz [accessed 17.09 .2020.] [in Russian]
Көрген адамдардың саны: 218
Мақалалар санаты:
Медициналық білімберу
Библиографиялық сілтемелер
Токешева А.М., Назарова А.Р., Кайралинов Д.М., Шынгаев Т.С., Кривяков И.В. Қашықтан оқыту үшін білім беру контентін құру тәжірибесі // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2020. 6 (Т.22). Б. 80-85. doi 10.34689/SH.2020.22.6.011Ұқсас жариялымдар:
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ҚОҒАМДЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ, СТОМАТОЛОГИЯ, ФАРМАЦИЯ ЖӘНЕ МЕЙІРГЕР ІСІ МЕКТЕБІНІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ПӘНДЕРІН ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАЛАУДЫ ТАЛДАУ
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ АКАДЕМИЯЛЫҚ ҰТҚЫРЛЫҚТЫ ЖӘНЕ ШЕТЕЛДЕН СТУДЕНТТЕРДІ ҚАБЫЛДАУДЫ ЖҮЙЕЛЕУ: СЕМЕЙ МЕН ЖАПОНИЯДА (КОЧИ ЖӘНЕ ХИРОСИМА) ОДАН ӘРІ БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТАРДЫ ОРНАТУҒА ҰМТЫЛУ
АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ҚОЛДАНБАЛЫ БАКАЛАВРИАТ СТУДЕНТТЕРІ АРАСЫНДАҒЫ ДӘЛЕЛДІ МЕЙІРБИКЕЛІК ПРАКТИКАДАҒЫ БІЛІМ, КӨЗҚАРАС ЖӘНЕ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ДОМЕНДЕРІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ МЕДИЦИНА МЕКТЕБІНІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ПӘНДЕРІН ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАЛАУДЫ ТАЛДАУ
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ҚОҒАМДЫҢ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУЫНДАҒЫ КӘСІП АРАЛЫҚ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ЖӘНЕ БОЛАШАҚ МАМАНДАР ПЕРСПЕКТИВАСЫ