Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
КОМАНДАҒА-БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ ТҮРІН «РЕВМАТОЛОГИЯ» ДИСЦИПЛИНАСЫНДА ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ҚОЛДАНУ
Мақалада КеАҚ "Семей медицина университеті" жалпы медицина факультетінің 4 курс студенттері арасында ревматология пәнінде командаға-бағытталған оқыту түрін қолдану бойынша кері байланыстың талдауы келтірілген. Зерттеу қарапайым көлденең. "Жалпы медицина" факультетінің 4 курс студенттеріне "Ревматология" пәнін оқу аяқталғаннан кейін сауалнама жүргізілді. Барлығы 52 адам сұралынды. Орташа жасы 21,5 ± 0,25 болды. Сауалнама Google Forms интернет-ресурстын пайдалана отырып жүргізілді. Білім алушыларға қашықтықтан TBL әдістемесі бойынша сабақты ұйымдастыруға және өткізуге қатысты 7 сұраққа анонимді түрде жауап беру ұсынылды. Жалпы, сауалнама көрсеткендей, көп жағдайда студенттерге TBL технологиясы бойынша сабақ қызықты, кейстермен практикалық дағдылар қиындық тарту ғызады, оларды шешу студенттердің өзін-өзі бағалауын арттыруға, оларды өздігінен білім алуға және топтық жұмысқа ынталандыруға мүмкіндік береді. Топтық оқыту технологиясы дәстүрлі әдістерге қарағанда бір қатар артықшылықтарға ие: жеке және топтық жауапкершілік, қарым-қатынас дағдыларын, командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға және кәсіби құзыреттерді игеруге ықпал етеді, ақпаратты тиімді іздеуге мүмкіндік береді, сыни ойлауды дамытады. Осылайша, оқытудың бұл әдісі медициналық жоғары оқу орындарының бакалавриат студенттерін, оның ішінде қашықтықтан оқыту форматында оқыту үшін белсенді пайдаланылуы тиімді .
Юлия В. Петрова¹, https://orcid.org/0000-0003-1910-7169 Майя В. Горемыкина¹, https://orcid.org/0000-0002-5433-7771 Салтанат К. Аулейсова¹, Тамерлан К. Нурушев¹, Мархабат Мәдениетбекқызы¹ 1«Семей медицина университеті» ҚеАҚ, Семей қ., Қазақстан Республикасы;
1. Абдрахманова А.О., Калиева М.А. Эффективные методы преподавания в медицинском вузе. Методические рекомендации. Астана, 2015. 24 с. 2. Тусупкалиев А.Б., Дильмагамбетов Д.С.Технология TBL–командно-ориентированный метод обучения. Методические рекомендации. Актобе, 2014. 58 с. 3. Park H.R., Kim C.J., Park J.W. et al. Effects of team-based learning on perceived teamwork and academic performance in a health assessment subject // Collegian, 2015. N 3. P. 299-305. 4. Parmelee D., Michaelsen L., Sandy C., Patricia D. Hudes. Team-based learning: A practical guide: AMEE Guide No. 65 D. 5. William B. Jeffries, Kathryn N. Huggett. An introduction to medical teaching. 2015. P.352 References: 1. Abdrakhmanova A.O., Kalieva M.A. Effektivnye metody prepodavaniya v meditsinskom vuze.Metodicheskie rekomendatsii [Effective teaching methods in a medical school. Guidelines]. Astana, 2015. 24 p.[in Russian] 2. Tusupkaliev A.B., Dilmagambetov D.S. Tekhnologiya TBL–komandno-orientirovannyi metod obucheniya. Metodicheskie rekomendatsii [TBL technology is a command-oriented teaching method. Guidelines]. Aktobe, 2014. 58 p. [in Russian] 3. Park H.R., Kim C.J., Park J.W. et al. Effects of team-based learning on perceived teamwork and academic performance in a health assessment subject. Collegian, 2015. N 3. P. 299-305. 4. Parmelee D., Michaelsen L., Sandy C., Hudes P.D. Team-based learning: A practical guide: AMEE Guide No. 65 D. 5. William B. Jeffries, Kathryn N. Huggett. An introduction to medical teaching. 2015. P.352
Көрген адамдардың саны: 335

Түйенді сөздер:

Мақалалар санаты: Медициналық білімберу

Библиографиялық сілтемелер

Петрова Ю.В., Горемыкина М.В., Аулейсова С.К., Нурушев Т.К., Мәдениетбекқызы М. Командаға - бағытталған оқыту түрін «Ревматология» дисциплинасында қашықтықтан оқыту жағдайында қолдану // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2021. 1 (Т.23). Б. 65-68. Doi 10.34689/SH.2021.23.1.008

Авторизируйтесь для отправки комментариев