TRENDS IN MORBIDITY AND MORTALITY FROM CHRONIC HEART FAILURE IN ALMATY
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 53-59
СТРУКТУРНО-ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ ИЗМЕНЕНИЯ МИОКАРДА ПОСЛЕ АОРТОКОРОНАРНОГО ШУНТИРОВАНИЯ У ПАЦИЕНТОВ С ИЗБЫТОЧНОЙ МАССОЙ ТЕЛА НА РАЗНЫХ ЭТАПАХ РЕАБИЛИТАЦИИ
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 42-52
МЕДИКО – СОЦИАЛЬНЫЕ, ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ КАЧЕСТВА ЖИЗНИ БОЛЬНЫХ С ОСТРЫМ ПАНКРЕАТИТОМ
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 36-44
ГЕПАТО-РЕНАЛЬНЫЙ СИНДРОМ ПРИ ЦИРРОЗЕ ПЕЧЕНИ. КЛИНИЧЕСКИЙ СЛУЧАЙ.
2024 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 234-240
ҚАН АЙНАЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТАРАЛҒАН АУРУЛАРЫНАН БОЛҒАН АУРУХАНАДАН ТЫС ӨЛІМНІҢ ТІРКЕУ ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мақалада қан айналу жүйесінің таралған ауруларынан қалалық емхана жағдайында тұрғындар өлімінің деңгейін талдау нәтижелері берілген. Астанада медициналық көмектің жоқтығынан 80% астам тұрғындар қан-тамыр патологиясынан өледі. Өлгеннен кейінгі диагноздарды дәл қою мәселелері және оларды шешу жолдары белгіленген.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 10-12
АККРЕДИТТЕУ СТАНДАРТТАР ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ ТАНЫЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НОРМАСЫ РЕТІНДЕ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ПЕН САПА
Мақалада қауіптер ұғымы және қауіп-менеджментін ұйымды басқару жүйесіне қосудың негізгі бағыттары суреттелген. Бұл мәселенің жаңашылдығы мен өзектілігі пациенттерге қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті критерий болып табылады. Денсаулық сақтауда халықаралық стандарттарды енгізудің басымды бағыттарының бірі пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігі болып табылады, мұнда қауіп-менеджментінің сұрақтары және қауіпті басқару жүйесі басты орын алады.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 8-10
КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу. Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 5-7
БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМ СПОРТШЫЛАРДЫҢ БАС МИЛАРЫНЫҢ БИОЭЛЕКТРЛІК БЕЛСЕНДІЛІГІ
2011 жыл | Шығарылым: 1
REMDESIVIR IN COVID-19 AND EXPERIENCE AT THE NATIONAL RESEARCH CARDIAC SURGERY CENTER: «A CASE-CONTROL» RETROSPECTIVE STUDY
2023 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 7-15
REVIEW OF ANTIMICROBIAL PROPERTIES OF HONEY CHEMICAL CONSTITUENTS - PART II
2023 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 244-251
EVALUATION OF THE EFFICACY 5-FLUOROURACIL ON ERECTILE FUNCTION IN PATIENTS UNDER SURGICAL TREATMENT OF BENIGN PROSTATE HYPERPLASIA
2023 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 105-110
EFFECT OF MATERNAL PARITY AND AGE ON UTERINE FUNDAL HEIGHT DURING PREGNANCY AND THEIR APPLICATION IN PERSONALISED STANDARDS
2023 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 97-104
COMPREHENSIVE ANALYSIS OF THE CAUSES AND CONSEQUENCES OF NUCLEAR DISASTERS AT THE SEMIPALATINSK TEST SITE AND THE FUKUSHIMA-1 NUCLEAR POWER PLANT
2023 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 252-260