ҚОРЫТЫНДЫ БІЛІМ НӘТИЖЕЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮШІН CASE-STUDY ӘДІСІН ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІ
Жоғары білімді жаңғыртудың әлемдік үрдістері жоғары білім жүйесінде жоғары білікті мамандар дайындауда білім беру үрдісінің мазмұнын нәтижеге бағытталған тәсілдемеге бағыттайтын, яғни білім берудің соңғы нәтижелеріне бағытталған жаңа бағдарларын анықтады. Осыған байланысты, қазіргі уақытта жоғары медициналық білім беру жаңа инновациялық технологиялар ендіру, білім берудің соңғы нәтижелерін қалыптастыру және жетілдіру, жаңа формаларын іздестіру сияқты үлкен өзгерістерге түсуде, себебі жақсы білімі бар мамандар шығару ғана емес, алған білімін тәжірибеде, кәсіптік қызметінде пайдалана алатын мамандар қажет, сондықтан студентті өзбеттік ойлануға, шешім қабылдауға, оның клиникалық ойлану қабілетін арттыруға үйрету қажет. Мәселенің өзектілігін ескере отырып, мақалада маңызды фундаментальды пән ретінде медициналық биохимияны оқытудың инновациялық формасы ретінде Case-study әдісі қарастырылады.
Көрген адамдардың саны: 380
Мақалалар санаты:
Медицина білімберу
Библиографиялық сілтемелер
Смаилова Ж.К., Олжаева Р.Р., Динжуманова Р.Т., Омарова А.Ш., Муртазина Д.Д., Сыдыкова К.Т., Советов Б.С., Сентябрев Н.Н., Турдакын Д., Ибраимова Ж.К. Қорытынды білім нәтижелерін қалыптастыру үшін Case-Study әдісін қолдану тәжірибесі // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2019. 6 (Т.21). Б. 67-72.Ұқсас жариялымдар:
ТІЗЕ МЕН ШЫНТАҚ БУЫНДАРЫН ДӘКЕ ОРАМАМЕН БЕКІТІП ТАҢУДЫҢ ЖАҢА ТӘСІЛІ
ҚОРЫТЫНДЫ БІЛІМ НӘТИЖЕЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮШІН CASE-STUDY ӘДІСІН ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІ
ИНТЕГРИРЛЕНГЕН КЛИНИКАЛЫҚ СИМПОЗИУМ - ӘДІСІМЕН ТЕРАПИЯНЫ ОҚЫТУ
СЕМЕЙ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІНІҢ 1 КУРС СТУДЕНТТЕРІНЕ АРНАЛҒАН "ЖАСУШАЛЫҚ МЕТАБОЛИЗМ" КОММИТТИ ҮЛГІСІНДЕ ЖАҢА БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫН ЕНГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ АЛМАСУ ТАРИХЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ МЕДЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ ЖӘНЕ ЖАПОНИЯ ҮШ ПЕРФЕКТУРАСЫНЫҢ БІРЛЕСКЕН ДАМУЫ