АНАЛИЗ ИТОГОВОЙ ОЦЕНКИ ДИСЦИПЛИН ОБУЧАЮЩИХСЯ ШКОЛЫ ОБЩЕСТВЕННОГО ЗДРАВООХРАНЕНИЯ, СТОМАТОЛОГИИ, ФАРМАЦИИ И СЕСТРИНСКОГО ДЕЛА В 2022-2023 УЧЕБНОМ ГОДУ
2024 year | Issue: 1 | Pages: 237-246
АНАЛИЗ ИТОГОВОЙ ОЦЕНКИ ДИСЦИПЛИН ОБУЧАЮЩИХСЯ ШКОЛЫ МЕДИЦИНЫ В 2022-2023 УЧЕБНОМ ГОДУ
2023 year | Issue: 6 | Pages: 260-270
ОПЫТ ВНЕДРЕНИЯ ИНТЕГРИРОВАННОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ПРОГРАММЫ И ОЦЕНКА ЭФФЕКТИВНОСТИ ДИСТАНЦИОННОЙ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ НА 1 КУРСЕ
2020 year | Issue: 3 | Pages: 127-133
СОСТОЯНИЕ ПЕРЕКИСНОГО ОКИСЛЕНИЯ ЛИПИДОВ В ИММУНОКОМПЕТЕНТНЫХ ОРГАНАХ У КРЫС ПОДВЕРГНУТЫХ ГАММА-ОБЛУЧЕНИЮ
2012 year | Issue: 5 | Pages: 159-161
ОСОБЕННОСТИ ИММУННОГО ОТВЕТА У КРЫС РАЗНОГО ВОЗРАСТА ПРИ ГАММА-ОБЛУЧЕНИИ
2012 year | Issue: 5 | Pages: 42-44
ANALYSIS OF THE FINAL ASSESSMENT OF DISCIPLINES OF STUDENTS OF THE SCHOOL OF PUBLIC HEALTH, DENTISTRY, PHARMACY AND NURSING IN 2022-2023 ACADEMIC YEAR
2024 year | Issue: 1 | Pages: 237-246
ANALYSIS OF THE FINAL ASSESSMENT OF DISCIPLINES OF STUDENTS OF THE SCHOOL OF MEDICINE IN 2022-2023 ACADEMIC YEAR
2023 year | Issue: 6 | Pages: 260-270
THE EXPERIENCE OF INTRODUCING OF INTEGRATED EDUCATION PROGRAM AND ANALYSIS OF EFFICIENCY OF DISTANT FORM OF EDUCATION ON THE FIRST COURSE
2020 year | Issue: 3 | Pages: 127-133